• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1400/03/28
ده نکته از بیانات رهبرانقلاب پس از شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

جدول | برای آینده خوب ایران

رهبر انقلاب اسلامی رأس ساعت ۷ صبح امروز (جمعه ۱۴۰۰/۰۳/۲۸) با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره) آراء خود را به صندوق انداختند و نکاتی را درباره انتخابات بیان کردند که در این جدول مرور میشود.

  موضوع بیانات
 ۱ میدان‌داری مردم امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردمند. مردم هستند که با دادن رأی، تکلیف کلّی و اساسی کشور را برای سالهای آینده معیّن میکنند.
 ۲ آینده مردم هر کاری که ملّت ایران امروز تا شب با رأی دادن انجام بدهند، سازنده‌ی آینده‌ی آنها و تعیین‌کننده‌ی سرنوشت چندساله‌ی آنها است.
 ۳ شرکت همگانی عقل و خِرد انسان حکم میکند که همه در آزمون بزرگ ملّی و سراسری انتخابات شرکت‌ کنند.
 ۴ نفع مردم با حضور مردم، نظام جمهوری اسلامی هم امتیازات بزرگی را در عرصه‌ی بین‌المللی به دست می‌آورد لکن آن که اوّل منتفع میشود از این رأی دادن، خود مردمند.
 ۵ رأی آگاهانه بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب بکنید و رأی بدهید. این چیزی است که برای آینده‌ی کشور و برای آینده‌ی یکایک مردم دارای اهمّیّت است.
 ۶ ارزش تک رأی‌ها هیچ کس نگوید که حالا با یک رأی من چه اتّفاقی خواهد افتاد؛ نه، یک رأی هم قطعاً دارای اهمّیّت است و آراء میلیونی ملّت را تشکیل میدهد.
 ۷ نیت خدایی به اعتقاد من با نیّت خدایی وارد بشوید، ثواب ببرید و این کار را انجام بدهید.
 ۸ رأی دادن در اول وقت این کار مهم و لازم را هر چه زود‌تر انجام بدهید؛ این توصیه‌ی همیشگی من است. هرچه زودتر این وظیفه را انجام بدهید، بهتر است.
 ۹ جشن ملت ایران امیدواریم ان‌شاءالله به برکت علیّ بن موسی الرّضا (سلام الله علیه) که این ایّام متعلّق به این بزرگوار است، امروز برای ملّت ایران یک جشن باشد.
 ۱۰ اتقان کامل انتخابات از همه‌ی دست‌اندرکاران مجدّداً تشکّر میکنم. تأکید میکنم در هر نقطه‌ی کشور، کار را با اتقان کامل انجام بدهند.