• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/12/28

تقدیر رهبر انقلاب از کارکنان وزارت اطّلاعات در کشف اشیای عتیقه‌

بسم الله الرّحمن الرّحیم
خداى بزرگ را باید شکر گزارد و از شما عزیزان باید سپاسگزارى که با این تلاش ارزنده توانسته‌اید هم ثروت عظیمى را که متعلّق به ملّت ایران است نجات دهید و هم از آن مهم‌تر، آبروى این ملّت و این کشور را که با تاراج این گنجینه‌ها بر خاک میریخت، حفظ کنید. این مجاهدتهاى خاموش پاداشى بزرگ دارد؛ علاوه‌براینکه نفْس توفیق و پیروزى در چنین نبردهایى، خودْ پاداشى بی‌نظیر است.

 من از یکایک شما تشکّر میکنم و به همه‌ی شما درود میفرستم و براى شما دعا میکنم. ‌ان‌شاءالله‌ خداى رحمان از شما راضى باشد و قلب مقدّس ولی‌ا‌لله‌اعظم (ارواحنا فداه) و روح مطهّر امام راحل عظیم از شما شاد باشد و خداوند به شما اجر دنیا و آخرت عطا فرماید.
 
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سیّدعلى خامنه‌اى         
۶۸/۱۲/۲۸              
 

۱) در بهمن ماه ۱۳۶۸، وزارت اطّلاعات موفّق شد اعضاى یک باند قاچاق آثار تاریخى که قصد داشتند آثار گران‌بهاى تاریخى (شامل: انواع ظروف و اشیاء سفالى و فلزى مربوط به دوران ماقبل تاریخ -با قدمت بیش از شش هزار سال- و دوران مادها و هخامنشیان و ساسانیان و نیز تابلوهاى نقّاشى و کتب مربوط به دوران بعد از اسلام و قاجاریّه) را از کشور خارج کنند، دستگیر نماید. وزارت اطّلاعات از آثار به‌دست‌آمده نمایشگاهى ترتیب داد که رهبر معظّم انقلاب از این نمایشگاه بازدید نمودند.