• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1395/09/21

جدول | توصیه‌های رهبر انقلاب به ائتلاف ملی شیعیان عراق

رئیس و اعضای اصلی تحالف (ائتلاف) ملی شیعیان عراق روز یکشنبه ۱۳۹۵/۹/۲۱ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، وظیفه‌ی رئیس و اعضای اصلی و همه‌ی جریان‌های داخل تحالف ملی شیعیان عراق را بسیار سنگین و هرگونه تصمیم و عملکرد آنها را تأثیرگذار بر «عراق، منطقه و اسلام» دانستند. از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب در این دیدار این جمله بود: «به ؛آمریکایی‌ها اصلاً اعتماد نکنید.»
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR توصیه‌های رهبر انقلاب به ائتلاف ملی شیعیان عراق را در جدول زیر مرور می‌کند.

توصیه‌های رهبر انقلاب به ائتلاف ملی شیعیان عراق
۱۳۹۵/۰۹/۲۱
حفظ و استمرار وحدت و مراقبت از آن رسیدن به اهداف ارزشمند تحالف ملی، فقط با حفظ انسجام و وحدت امکان‌پذیر است و باید برای استمرار این موضوع، مراقبت شود.
حمایت از دولت‌های مستقر عراق یکی از وظایف مهم تحالف ملی حمایت از دولت‌های مستقر در عراق است.
حمایت و تقویت حشدالشعبی حشدالشعبی یا همان نیروهای مردمی یک ثروت عظیم و ذخیره‌ی بزرگ برای امروز و فردای عراق است که باید حمایت و تقویت شود.
تقویت دانشگاه‌ها و استحکام پایه‌های علم و تحقیق تقویت دانشگاه‌ها و استحکام بخشیدن به پایه‌های علم و تحقیق در عراق حتماً باید مورد توجه جدی قرار گیرد، به‌خصوص آنکه آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان ملت عراق، بسیاری از دانشمندان این کشور را به قتل رسانده‌اند.
اعتماد نکردن به آمریکا و فریب نخوردن از آنها به آمریکایی‌ها اصلاً اعتماد نکنید. آمریکایی‌ها همواره با اقتدار کشورهای اسلامی ازجمله عراق مخالفند و هیچ‌گاه نباید فریب ظاهرسازی‌ها و لبخندهای آنها را خورد.