• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/06/08

دیدار مردم چهارمحال‌و‌بختیاری و بسیجیان اصفهان و یزد و فومن و طلاب پاکستانی‌ با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در جمع اقشار مختلف مردم استان چهار محال و بختیاری و نیز شهرهای اصفهان، یزد و فومن با اشاره به شهادت رجائی و دکتر باهنر توسط منافقین کوردل تأکید کردند که مردم هیچگاه نباید کینه ی منافقین و شیطان صفت ها را از دل خود بیرون کنند.

در این دیدار که با شعارهای پرشور حاضرین نظیر « دست خدا بر سر ماست - خامنه‌ای رهبر ماست » و « ما همه سرباز توائیم خامنه ای - گوش به فرما توائیم خامنه ای » همراه بود ولی امر مسلمین طی بیاناتی به فاجعه ی 8 شهریور سال 1360 که به شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر کشورمان منجر شد اشاره کردند و فرمودند مردم ما چهره های جنایتکار و پلیدی که این دو انسان مؤمن و فداکار را به شهادت رساندند به خوبی می شناسند و امروز منافقین، لعن شده و مطرود بندگان صالح خدا هستند و مردم هیچگاه نباید کینه ی منافقین و شیطان صفت ها را از دل خود بیرون کنند.

رهبر کشورمان با بیان این مطلب که دین ما عبارت از محبت و کینه یا تولی و تبری است فرمودند: محبت به خوبان، ‌مظلومان و انسان هائی که مورد جفای شیاطین قرار گرفته اند و نیز بغض و کینه نسبت به شیاطین، انسان های پلید و کسانی که انسانیت را نادیده می گیرند جزء دین است. مردم نباید زشت سیرتی دشمنان خدا و خلق را فراموش کنند و در عین حال باید محبت به بندگان صالح خدا را روز به روز افرایش دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به قوت و قدرت مردم طی ده سال گذشته اشاره کرده و خطاب به حاضرین فرمودند: تا زمانی که این ملت همچنان با قدرت و قوت در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حضور داشته باشد بر همه ی موانع و مشکلات پیروز خواهد شد و دشمن با وسوسه های خود نخواهد توانست دل های مردم را به لرزه در آورد زیرا ملت ما آگاه، زنده و پرنشاط است.

ولی امر مسلمین ایمان به خدا و وحدت کلمه ی مردم پس از ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی قدس سره را موجب ستایش بیشتر دنیا از ملت سربلند کشورمان خواندند و در پایان سخنانشان با تأکید بر این مطلب که مشکلات موجود به برکت ایمان و وحدت کلمه ی مردم مرتفع خواهد شد فرمودند: با اراده ی ملت، دولتی قوی، با نشاط و کار آمد تشکیل شده است و مجلس شورای اسلامی با هوشیاری کامل به دولت جدید رأی اعتماد داد. پشتیبانی مردم از مسؤولین، ‌آینده بسیار روشن و امید بخشی را نوید می دهد و اسکتبار جهانی نیز بداند در برابر چنین مسؤولینی که از حمایت مردم برخور دارند نمی تواند هیچ غلطی بکند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ناصری نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری طی سخنان کوتاهی یاد شهیدان رجائی و دکتر باهنر را گرامی داشت و ضمن تشکر از مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد به کابینه ی پیشنهادی رئیس جمهور آقای هاشمی رفسنجانی به معرفی دیدار کنندگان پرداخت. در این دیدار خانواده های معظم شهداء ، روحانیون، خواهران بسیجی ، مسؤولین، ‌استاندار و فرمانداران استان چهار محال و بختیاری و نیز نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از خواهران بسیجی از شهرهای اصفهان، ‌یزد و فومن و نیز تعدادی از طلاب پاکستانی حضور داشتند.