• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/04/25

دیدار و بیعت اقشار مختلف مردم استان اصفهان با رهبر انقلاب

آیت‌الله طاهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به همراه استاندار، علماء، مدرسین، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، تنی چند از نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی، مسؤولین و مدیران ارگان ها، نهادها و ادارات دولتی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، فرماندهان و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم شهرهای اصفهان، نجف آباد، گلپایگان، کاشان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، فریدن، فلاورجان، شهرضا، لنجان، نائین، نطنز و فریدون شهر پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران دیدار و با ایشان به عنوان رهبر و ولی امر مسلمین بیعت کردند.

در این دیدار که با شعارهای «ما همه سرباز توائیم خامنه ای - گوش به فرمان توائیم خامنه‌ای» و «اطاعت از خامنه ای اطاعت ازامام است» همراه بود آیت‌الله طاهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان طی سخنانی ارتحال جانسوز امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر انقلاب تسلیت گفت و ضمن اعلام بیعت مردم مسلمان و مبارز استان اصفهان با ایشان به عنوان رهبر و ولی امر مسلمین افزود: ما امروز شما را واجب الاطاعه و تبعیت و پیروی از اوامر و نواهی شما را اطاعت از امام می دانیم.

سپس رهبر کشورمان فقدان مصیبت بار امام امت را متقابلاً به حاضرین تسلیت گفتند و فرمودند: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح جهانی به عنوان یک نظام پابرجا و با ثبات معرفی شده و یا کشورهای غربی برای جلب رضایت ملت ایران از طرق مختلف تلاش می کنند و اگر قضاوت های جهانی از دیدگاه تحلیلگران و سیاسیون در ستایش از ملت ایران و قدرت اسلام و جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد محصول و نتیجه تلاش ها و مجاهدت های مردم و مسئولین طی سال های گذشته است.

رهبر مسلمین جهان به عنوان یک واقعیت وضع جمهوری اسلامی ایران را در جهان بسیار خوب توصیف کردند و افزودند: اینکه یک ملت در غوغای تنازع قدرت های بزرگ ثابت کند که برای قوی ماندن به کسی احتیاج ندارد این خود نشان دهنده قدرت آن ملت است.

ایشان با بیان تسلط نظام سلطه بر دنیا و زندگی بشر، از دولت هائی که به دخالت های وقیحانه استکبار تن در می دهند به عنوان شرکای جرم قدرت های سلطه گر نام بردند و فرمودند: در چنین غوغای سلطه گری که قدرت ها در همه امور مردم دخالت می کنند ناگهان ملتی سر برآورده و به قدرتهای زورگو و وابستگانشان نه! گفته و با دخالت آن ها نه تنها در کشور خود بلکه در کشورهای دیگر مخالفت می کند. این ملت با قامتی راست با سلطه گران رویاروئی و مبارزه می کند و با شجاعت و بی اعتنائی به قدرت ها، حرف خود را می زند و امروز این ملت و نظام علی رغم تمامی ضرباتی که علیه او وارد کرده اند نه تنها از بین نرفته بلکه روز به روز مستحکم تر شده است.

رهبر کشورمان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و صفا و برادری موجود بین اقشار مردم فرمودند: ملت ایران باید آمادگی خود را حفظ کند تا هر زمان که لازم باشد در صحنه حضور یابد و کشور و نظام را به معنای واقعی کلمه از خود بداند و مسئولین را نیز مورد حمایت قرار دهد.