• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/04/18

دیدار و بیعت مسئولان و کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور با رهبر انقلاب

معاون وزیر اطلاعات، نماینده فرمانده کل قوا در سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش به همراه رئیس این سازمان و جمعی از مدیران کل و کارشناسان وزارت اطلاعات و حفاظت و اطلاعات ارتش که در امر شناسائی و ضربه زدن به شبکه های جاسوسی آمریکا به موفقیت های چشمگیری نایل آمده بودند، پیش از ظهر امروز به حضور حضرت آیةالله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران رسیدند و با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا معاون وزارت اطلاعات ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی قدس سره، انتخاب اصلح و احسن معظم له را موجب تسلی خاطر امت اسلام دانسته و مراتب تبعیت واطاعت کامل دستگاه اطلاعاتی کشور از ولی امر مسلمین را اعلام داشت. معاون وزیراطلاعات سپس از عنایات خاص و توجه مقام معظم رهبری نسبت به دستگاه اطلاعاتی کشور تشکر کرده و استکبار ستیزی ایشان را به عنوان سرلوحه ی سیاست های جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا دانست. آنگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه حضرت امام بسیار سنجیده فرمودند که برادران جهادگر ما درجبهه و سنگر اطلاعات، سربازان گمنام انقلاب می باشند، اظهار داشتند: شما در حالی در جبهه اطلاعات مشغول جهاد هستید که به هیچ وجه، خطر توطئه های دشمن و زحمات آن از جبهه های نظامی کمتر نیست. بلکه جبهه ی مبارزه ی آن طولانی تر از جبهه های نظامی نیز هست. رهبر انقلاب اسلامی ایران فرمودند: شما در این سنگر جهاد و مبارزه خود، هیچ گاه نبایستی خسته شوید زیرا که در بین کلیه سنگرهائی که جمهوری اسلامی ایران در آن در حال مبارزه است، هیچ سنگری با فضیلت تر از سنگر مقابله با نفوذ و توطئه دشمنان خارجی انقلاب نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تقدیر از تلاش برادران دستگاه اطلاعاتی کشور که منجر به انهدام یکی از بزرگترین شبکه های جاسوسی آمریکا در ایران شد، فرمودند: واقعاً کار شما برادران بسیار بزرگ و قابل تحسین است زیرا که توانستید شبکه ای بزرگ و با مجموعه ای از همه افراد نفوذی از قشرهای مختلف را شناسائی و منهدم کنید و ضربه ی سختی را به دشمن وارد سازید.

شما درآینده بایستی با هوشمندی و هوشیاری بیشتری به کار خود ادامه دهید زیرا که دشمن هیچ گاه از توطئه های خود علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهد داشت.

رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر حفظ اخلاص، صفا، تقوی و روحیه ی قوی اسلامی به همراه انگیزه های ابتکار آمیز در کار اطلاعاتی کشور فرمودند: در مسأله اخیر که شما مجموعه ای قوی از همه افراد نفوذی از همه قشرها را شناسائی و منهدم کردید، مردم به خوبی فهمیدند که چه مجموعه ی بزرگی علیه انقلاب کار می کردند و لذا شما بایستی از این مسأله برای توجه دادن هرچه بیشتر خطرها برای مردم استفاده کنید.

در خاتمه این دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر پشتیبانی هرچه بیشتر مسؤولین از دستگاه اطلاعاتی کشور، به کارشناسان مربوطه لوحه های تقدیری را اهداء فرمودند.