• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1376/07/03

پیام به مناسبت روز تجلیل از شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس

به مناسبت روز تجلیل از شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی به منظور بزرگداشت مقام شهیدان عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی صادر فرمودند. متن پیام به این شرح است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

در هفته‌ی دفاع مقدس و در میان خاطره‌های عزیز و با شکوه ملت ایران از دوران هشت ساله‌ی دفاع، از همه درخشانتر، یاد و خاطره‌ی شهیدان گرانمایه و عالی‌قدر است؛ ستارگان فروزانی که این قطعه‌ی از تاریخ را نورباران کردند؛ مردان بزرگی که در کسوت شریف گمنامی، گرانبهاترین هدیه‌ها را نثار اسلام و قرآن نمودند؛ دلاورانی که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند؛ مظلومانی که شجاعانه از حق دفاع کردند و ستمگران زمان را به عجز آوردند. ایران اسلامی و ملت بزرگ و شرافتمند این کشور یاد این عزیزان را همواره گرامی خواهد داشت و سنت لایتغیر الهی، ذکر آنان را جاودانه خواهد ساخت.

این‌جانب سلام و درود خالصانه‌ی خود را از اعماق جان بر تربت مطهر این عزیزان نثار می‌کنم و سرنوشت سعادت بار آنان را، همچون آرزوی شیرینی برای خود و همه‌ی مشتاقان، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سلام و صلوات خدا و فرشتگان مقرب و بندگان صالح بر آن ارواح طیبه و طاهره و همنشینی پیامبران و اولیاء خدا نصیب آنان و رحمت و فضل الهی شامل حال بازماندگان آنان باد.

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته - سیّد علی خامنه‌ای - 03/07/1376