• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1393/04/23
معرفی کتاب «احکام روزه»

از سلسله کتاب‌های احکام موضوعی

کفاره‌ی روزه چیست و چه هنگام بر انسان واجب می‌شود؟ اگر فردی نتواند در ماه مبارک رمضان روزه بگیرد، وظیفه‌اش چیست؟ حکم روزه‌ی مسافر چیست؟ پاسخ این سؤال و سؤالات گوناگون دیگر در رابطه با موضوع روزه را در کتاب «احکام روزه» بخوانید.

کتاب «احکام روزه» در تابستان سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات فقه روز (وابسته به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی) منتشر شد. این کتاب مجموعه‌ی مسائل مهم و مبتلابه روزه مطابق با فتاوی مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است که در ۱۳۶ صفحه و در قطع رقعی به زیور طبع آراسته شده است. این کتاب علاوه بر استفتائات موجود در کتاب «اجوبة الاستفتائات»، حاوی استفتائات جدید نیز می‌باشد.

این اثر اوّلین مجلّد از مجموعه کتاب‌های احکام موضوعی منطبق با فتاوای معظّمٌ‌له است که توسّط «انتشارات فقه روز» به طبع می‌رسد و بزودی مجلّدات بعدی مجموعه‌ی مذکور نیز در موضوعات مختلف از جمله احکام پزشکی، حج، خمس، و سفر عرضه خواهدشد.

این مجلّد شامل مسائلی از قبیل انواع روزه، راه‌های ثبوت اوّل ماه، مبطلات روزه، احکام پزشکی روزه، احکام روزه‌ی مسافر، احکام بانوان، و زکات فطریه می‌باشد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه‌ی تهیه‌ی کتاب فوق می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۳۵۴۸-۰۲۱ و ۶۶۴۸۳۶۹۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.book-khamenei.ir  مراجعه کنند.