• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1371/03/04

پیام به دبیرکل حزب‌الله لبنان

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله دام بقائه العزیز:

سلام علیکم به ما صبرتم.تهاجم سبعانه صهیونیستهای متجاوز به مردم غیر نظامی جنوب لبنان و قتل عام مردم بیگناه و بی پناه، نشان دهنده ی ناتوانی آنان در مقابله با نیروهای مؤمن و شجاع و فداکار حزب الله است. دشمنِ تادندان مسلح و متکی به کمک های همه جانبه آمریکا، بطور آشکار از ضربات کوبنده جوانان حزب الله که بیش از هر چیز به سلاح ایمان و فداکاری مجهزند به ستوه آمده و خشم دیوانه وار خود را بر سر زنان و کودکان فرو می ریزند. صهیونیست های غاصب در برابر چشم مردم دنیا به قتل و جنایت دست می زنند، مرتکب ترور و آدم ربایی و بمباران مناطق مسکونی میشوند، روستاها را تخریب و مردم را بی خانمان میکنند، و دولت ها وسازمان های مدعی طرفداری حقوق بشر، این همه را با خونسردی تماشا می کنند. این وضع، حقانیت موضع شما مجاهدانِ راه خدا را بیش از پیش به اثبات می رساند. کسانی که می پندارند مذاکره با دشمن و قیح و خشن و زورگویی چون صهیونیست های غاصب خواهد توانست به احیاء حق مردم فلسطین و لبنان و نجات سرزمین های اسلامی منتهی شود، خود را می فریبند. راه درست ، همان است که شما انتخاب کرده اید و همین است که بفضل الهی دشمن را به زانو در خواهد آورد.

راه شما، راه خدا و راه اولیاء خداست و با صبر و تداوم و نهراسیدن از دشمن خدا، نصرت الهی را در پی خواهد داشت، و شما در دوران دهساله ی اخیر در لبنان بارها این را تجربه کرده و تحقق وعده ی الهی: ولینصر والله من ینصره را به چشم دیده اید. گوارا باد بر شما صواب مجاهدان فی سبیل الله.

اینجانب با اندوه و تأسف از شهادت جمعی از جوانان عزیز حزب الله و غیر نظامیان مناطق جنوب لبنان و با مسرت از پایداری و شجاعت خیره کننده ی شما عناصر مؤمن و فداکار، حوادث خونین اخیر را به همه ی ملت لبنان مخصوصاً برادران حزب الله و به خانواده ها و بازماندگان شهدای عزیز و به شخص جنابعالی تسلیت و تبریک میگویم و تفضل و نصرت خداوند و توجهات خاص ولی عصر ارواحنا فداه را برای همه ی شما مسئلت می‌نمایم.

علی حسینی خامنه‌ای
22 ذیقعده 1412
چهارم خردادماه 1371