• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1370/11/28

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمّدعلی موحدی کرمانی به سمت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی را به سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدعلی موحدی کرمانی دامت تأئیداته

نظر به اهمیت مسئولیتهای خطیر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استعفای جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای محمدی عراقی و با توجه به مراتب فضل و تقوی و سوابق انقلابی و حضور پیوسته ی شما در صحنه های انقلاب اسلامی جنابعالی را بعنوان نماینده خود در سپاه منصوب می کنم.

کلیه فرماندهان و مسئولین آن نهاد وجود جنابعالی را که از شخصیتهای شناخته شده و برجسته ی انقلاب هستیدمغتنم شمرده و حداکثر هماهنگی و همکاری را درجهت انجام کلیه مسئولیتها ومأموریتهای ابلاغ شده خواهندکرد.

فرصت را غنیمت شمرده از زحمات صادقانه و دلسوزانه نماینده سابق اینجانب جناب آقای محمدی عراقی که در طی بیش از دهسال بویژه در دوران حساس جنگ تحمیلی منشأ خدمات و برکات ارزشمندی در این نهاد انقلابی بوده تشکر می کنم و امیدوارم در آینده نیز در سنگرهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند به خدمات خود ادامه دهند.

بدیهی است همه روحانیون، مسئولین، دستاندرکاران حوزه نمایندگی همچون گذشته با کمال جدیت در انجام وظایف خود کوشا بوده و با اهتمام کامل جنابعالی را در قیام به وظایف خطیر خود یاری خواهندداد.

توفیقات همه ی شما برادران را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام علیکم
سیدعلی خامنه‌ای
بیست و هشتم بهمن ماه هزار و سیصد و هفتاد