• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1390/10/30

انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی

«انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» حاوی مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است که طی یک دوره ی 22 ساله(1390-1368) و در مقاطع مختلف درباره‌ی انتخابات بیان شده است.

گردآورنده‌ی کتاب، پس از تعیین عنوان هر قطعه از بیانات، به ترتیب تاریخ آنها را تنظیم و در قالب کتاب ارائه نموده است. در بخشی از کتاب به استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است: «برپایی نظام جمهوری اسلامی و مشارکت مردم در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های اساسی آن، بر تمامی تصورات و برداشت‌های نادرست از اسلام و حکومت اسلامی، خط بطلان کشید.»

کتاب پیش‌رو گردآوری بخش مبسوطی از بیانات و نظرات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای است که مطالعه‌ی آن خصوصاً به اهالی سیاست و نخبگان جامعه توصیه می‌شود. بیان روان،حکمت عیان، منطق مستحکم و دلالت‌های جامع در گفته‌ها و نوشته‌های معظم له، در بینش و داوری اهالی نظر و تامل به ویژه فعالان عرصه‌ی سیاست و فرهنگ موثر و مفید فایده خواهد بود.

کتاب «انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» محصول انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به موسسه انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) است. این کتاب در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم روانه کتابفروشی‌ها شد. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483695 و 66483975-021 تماس حاصل نموده و یا به نشانی پست الکترونیکی book@khamenei.ir مکاتبه نمایند.