• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1380/01/25

دیدار وزیر کشور و استانداران سراسر کشور با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار وزیر کشور و استانداران سراسر کشور، تمامی مسؤولان نظام را به حضور در میان مردم و درک مشکلات آن توصیه کردند و افزوند لازمه حل مسائل و مشکلات جامعه این است که مسؤولان کشور از نزدیک مشکلات زندگی این ملت نجیب و مؤمن را احساس کنند.
ایشان با تشکر از زحمات استانداران ، آنان را نماد نظام در افکار عمومی مردم مناطق مختلف کشور خواندند و خاطر نشان کردند مردم صفات و عملکرد استانداران را به کل نظام تعمیم می‌‌‌دهند و این مسئله مسؤولیت خطیر و مهم استنانداران را سنگین‌تر می سازد.
مقام معظم رهبری با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر برای حل مشکل بیکاری افزودند: ایجاد اشتغال وظیفه همه اجزاء دولت است و منحصر به برخی دستگاهها نمی‌شود. ایشان شورای عالی اشتغال را ستاد برنامه‌ریزی برای مقابله با معضل بیکاری برشمردند و افزودند مشکل بیکاری قابل حل است و برای اینکار شورای عالی اشتغال باید با تحرک بیشتر، برنامة همه وزارتخانه‌ها و دستگاهها را برای ایجاد اشتغال مشخص کند و ادارت مختلف استانها با هماهنگی استانداران این برنامه را به اجرا در آوردند.
در ابتدای این دیدار آقای موسوی لاری وزیر کشور، ملاقات با مقام معظم رهبری را فرصت ارزشمندی برای بیان دیدگاهها استانداران خواند و سپس تعدادی از استانداران به بیان مطالب مختلف و مشکلات استانها پرداختند.