• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1377/10/07

دیدار نماینده ولی‌فقیه در نهضت سوادآموزی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در دیدار نماینده ولیفقیه در نهضت سوادآموزی و شورای مرکزی این نهاد، با ابراز سپاس عمیق قلبی خود از کلیه برادران و خواهرانی که در کار سوادآموزی تلاش میکنند، فرمودند: بیسوادی واقعا یک آفت و لکه ننگی برای ملت و یک وسیله حرمان از کلیه معارف برای انسان است که میتواند از طریق علم و خواندن، آن را به دست آورد.
مقام معظم رهبری در این دیدار که به مناسبت سالگرد تأسیس نهضت سوادآموزی انجام شد، خطاب به سوادآموزان فرمودند: شما در واقع با تلاش خود چشمی را که تا حالا بسته بوده، باز میکنید و این کار خیلی بزرگی است. امید است این عده‌ای را هم که باقی مانده‌اند، با سواد کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان فرمودند: ساده کردن کتابها خیلی خوب است ولی انتخاب نوع کتابها و نوع ساده کردن آنها نیز مهم است. همچنین عادت دادن مردم به کتاب خواندن نیز کار مهمی است و امید است در همه کارهایتان موفق باشید.
خاطر نشان میشود در این دیدار که وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نماینده ولیفقیه در نهضت سوادآموزی گزارش مختصری از پیشرفتهای این نهاد را به استحضار مقام معظم رهبری رساند.