• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1376/10/09

دیدار مسئولان وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب‌اسلامی امروز در دیدار وزیر، معاونان و مدیران کل وزارت اطلاعات با ایشان طی سخنانی از کارکنان این وزارتخانه به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و زحمتکش یاد کردند و نقش آنان را در به ثمر رسیدن تلاشهای مختلف دستگاههای کشور، حائز اهمیت بسیار دانستند.
مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: نیروهای وزارت اطلاعات سربازان گمنامی هستند که با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیتهای داخلی و بین‌المللی دستگاههای مختلف را فراهم می‌آورند و با مجاهدت خود، دست عوامل دشمن و عناصر ناباب را از خرابکاری در حیطه زندگی مردم کوتاه می‌کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فعالیت یک تشکیلات مقتدر، عاقل، دلسوز و برنامه ریز مانند وزارت اطلاعات را ضامن اجرای برنامه‌های دولت و گذران زندگی توأم با امنیت و آرامش مردم دانستند و بر اهمیت نقش این حافظان امنیت کشور در بی‌اثر کردن توطئه‌های گوناگون دشمن، تأکید کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه نیروهای وزارت اطلاعات را به ضرورت انجام کار برای رضای خدا جلب کردند و خطاب به آنان فرمودند: شما با خداوند خبیر و بصیر و عالم معامله کنید و وظایف خود را برای ثواب الهی انجام دهید و بدانید که رفتار عاقلانه و برخورد خردمندانه جز این نیست؛ زیرا ترازوی عدالت الهی بسیار دقیق و حساس است و به قدر سنگینی یک ذره را هم درک می‌کند و معادل آن به شما پاداش می‌دهد که در این صورت، همه دشواریها و سختیها نیز بر شما هموار خواهد شد.
مقام معظم رهبری وجود آقای دری نجف آبادی در راس وزارت اطلاعات را برای این وزارتخانه مغتنم دانستند و فرمودند: به لطف خداوند در راس وزارت اطلاعات همیشه کسانی قرار گرفته‌اند که با مبانی و موازین اسلامی آشنا بوده‌اند و اکنون نیز، جناب آقای دری نجف آبادی از جهت دینداری، تقوا، علم، صفا، اخلاص، صمیمیت و نیز از لحاظ مدت کار آزمودگی و آشنایی با کار برنامه‌ریزی مورد پسند نظام هستند. کسانی که در امور حساس وزارت اطلاعات مسؤولیت دارند باید توانایی ایشان در برنامه‌ریزی را مورد بهره داری قرار دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توجه به اهمیت و حساسیت کار اطلاعاتی در کشور فرمودند: وزارت اطلاعات در زمره دستگاههایی است که باید با هوشیاری و مراقبت از بروز هرگونه اشتباه و خطایی هر چند کوچک در روند فعالیتهای اداری، ستادی، میدانی و عملیاتی خود جلوگیری نماید زیرا در این بخش هرگونه غفلت و اشتباهی می‌تواند بزرگ و مهم باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تشریح هدفهای دشمنان و سرویسهای اطلاعاتی معارض آنان با ملت ایران، ضرورت اتقان و محکم کاری در انجام امور مختلف را به مسؤولان وزارت اطلاعات، گوشزد کردند و در پایان سخنانشان فرمودند: حوزه کار وزارت اطلاعات، بسیار وسیع و حساس است و حقیقتا یک نوع سازماندهی، دقت و استحکام در حرکت اطلاعاتی را لازم دارد که این مهم از رهگذر ایجاد مجموعه‌ای از مغزهای متفکر، فعال، طراح و برنامه‌ریز در درون این وزارتخانه محقق خواهد شد.
بر پایه همین گزارش پیش از سخنان مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی وزیر اطلاعات، گزارشی کوتاه از گردهمایی مسؤولان این وزارتخانه به استحضار رساند.