• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1376/06/31

دیدار اعضای مجمع نمایندگان رزمنده مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اولین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار اعضای مجمع نمایندگان رزمنده مجلس شورای اسلامی با ایشان، مجموعه‌های حامل ارزشها و خاطرات مجاهدتهای 8 سال دفاع مقدس را یادآور حماسه‌های درخشان ملت مسلمان ایران در جنگ تحمیلی برشمردند و بر لزوم اهتمام تمامی دستگاهها برای احیاء و پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب تأکید کردند.
مقام معظم رهبری، اهتمام به ارزشها را تنها مبنای صحیح و اصولی ارزش‌گذاری و تقسیم‌بندی افراد و گروهها خواندند و با انتقاد از برخی تلاشها برای ایجاد تقسیم‌بندی در جامعه بر اساس تعابیری نظیر چپ و راست، افزودند: این جناح‌بندیها غیر واقعی و بی‌معناست و تنها ملاک حقیقی برای ارزیابی افراد و گروهها، اهتمام یابی مبالاتی به ارزشها و معیارهای ارزشی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌توجهی به ارزشها را دارای آثار بسیار زیانبار برشمردند و تصریح کردند: باید تلاش شود با رفتار صحیح، برادرانه و به تعبیری طبیبانه، همه گروههای جامعه، لزوم پایبندی و اهتمام به ارزشها را درک کنند.
مقام معظم رهبری برخوردهای خصمانه را در میان "مخالفین سلیقه‌ای" مطلقا مردود دانستند و با تأکید بر لزوم پرهیز جدی و کامل از اینگونه برخوردها در مجلس؛ بین مجلس و دولت و در روابط مجلس با تمامی دستگاهها، افزودند: نباید اینگونه برخوردها، مانع پیشرفت کارهای دولت شود.
در این دیدار قبل از سخنان مقام معظم رهبری دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیتهای مجمع نمایندگان رزمنده مجلس شورای اسلامی را بیان کردند و در گزارش خود تصریح داشتند: این مجموعه از دوره سوم مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان رزمنده، ایثارگر، جانباز و آزاده، تشکیل شده است.