• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1383/12/22

دیدار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار مسئولان و رؤسای سازمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به ایثارگران و خانواده‌های آنان را کار بسیار بزرگ و باارزش خواندند و افزودند: ایثارگران و خانواده‌های آنان با احیای فرهنگ پرافتخار شهادت و ایثارگری، نه‌تنها موجب گسترش معنویت و اسلام ناب در جامعه، بلکه در سراسر جهان شدند.
ایشان در این دیدار که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی رحمة‌الله‌علیه مبنی بر تشکیل بنیاد شهید برگزار شد، با تأکید بر لزوم برخورد کرامت‌آمیز با ایثارگران و خانواده‌های آنان، خاطرنشان کردند: همه‌ی مسئولین و آحاد جامعه باید در جهت حفظ و تقویت فرهنگ ایثارگری و شهادت تلاش نمایند، اما وظیفه‌ی بنیاد شهید و ایثارگران بیش از دیگران است.
رهبر معظم انقلاب  همچنین با استقبال از تجمیع نهادهای مربوط به ایثارگران در یک سازمان از زحمات و تلاش‌های مسئولین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کردند.
 
در این دیدار  آقای دهقان -رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران- گفت: ایجاد ظرفیت‌های سازمانی و قانونی پس از ادغام نهادها و گسترش حوزه‌ی خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف، اهم اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و تلاش بر این است تا در مدت زمان کوتاهی، طرح جامع خدماتی به ایثارگران و خانواده‌های آنان تدوین شود.