• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1383/05/28

دیدار اعضای فراکسیون‌ حزب‌الله‌ در پارلمان‌ لبنان‌ با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی  امروز همچنین در دیدار اعضای فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان، گسترش فعالیت حزب‌الله را به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی  نشان‌دهنده‌ی بلوغ فکری و سیاسی خواندند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  با اشاره به جایگاه رفیع حزب‌الله لبنان و گروه‌های فلسطینی در افکار عمومی جهان اسلام و دنیای عرب تأکید کردند: تلاش آمریکایی‌ها برای بسط دادن مفهوم تروریسم به مقاومت لبنان و فلسطین به جایی نخواهد رسید، چرا که ملت‌های مسلمان اهداف شوم آمریکا را درک کرده‌اند.
ایشان با اشاره به شکست جبهه‌ی استکبار و صهیونیسم در برابر حزب‌الله لبنان تأکید کردند: پیروزی حق در برابر باطل به عنوان سنت تغییرناپذیر الهی با ادامه‌ی عزم راسخ و ایثار و مقاومت ملت و گروه‌های فلسطینی در داخل سرزمین‌های فلسطین نیز تکرار خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی  با اشاره به بن‌بست اسرائیل و آمریکا در مسأله‌ی‌ خاورمیانه خاطرنشان کردند: فریادهای جنگ‌افروزانه‌ای که این روزها امریکا بر ضد کشورهای منطقه سر داده است، در واقع بازتاب بن‌بستی است که امریکا و صهیونیست‌ها با آن روبه‌رو شده‌اند.
ایشان تشکل نمایندگان طرفدار مقاومت اسلامی در مجلس لبنان را در ادامه‌ی مقاومت مؤثر دانستند و وحدت نیروهای مقاومت را رمز سرافرازی و استمرار پیروزی در مقابل دشمنان برشمردند.
 
در این دیدار و پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب،  آقای ابوحسن رعد -از اعضای فراکسیون حزب‌الله در مجلس لبنان- با اشاره به افزایش فشارهای استکبار به ملت‌های مسلمان و مقاومت ضد صهیونیستی گفت: شجره‌ی طیبه‌ی مقاومت در افکار و اندیشه‌های امام خمینی رحمة‌الله‌علیه ریشه دارد و مقاومت اسلامی با دلی سرشار از امید به عنایات الهی  به حرکت خود ادامه خواهد داد.
ابوحسن رعد با محکوم کردن حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی افزود: فراکسیون حزب‌الله در مجلس لبنان جلوه‌ای از حمایت عمومی ملت لبنان از مقاومت ضد صهیونیستی است.
در این دیدار  آقای محتشمی‌پور -نماینده‌ی مجلس و دبیر کنفرانس حمایت از فلسطین- نیز با تشکر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در اوضاعی که شرارت‌های آمریکا در منطقه افزایش یافته است، حمایت از مقاومت اسلامی و انتفاضه اهمیت بیشتری می‌یابد.