• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1380/08/20

حضور رهبر انقلاب در محل‌ برگزاری‌ مانور علویون‌ در منطقه‌ عمومی‌ جعفر آباد اصفهان

حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و فرمانده‌ کل‌ قوا امشب‌ در محل‌ برگزاری‌ مانور علویون‌ در منطقه‌ عمومی‌ جعفر‌آباد اصفهان‌ حضور یافتند.
پس‌ از ورود مقام‌ معظم‌ رهبری‌ نماز جماعت‌ مغرب‌ و عشاء با حضور یکصد و ده‌ هزار نفر از نیروهای‌ سپاهی‌ و بسیجی‌ شرکت‌ کننده‌ در مانور به‌ امامت‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ اقامه‌ شد.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ پس‌ از اقامه‌ نماز جماعت‌ از نمایشگاه‌ عملکرد و توانمندیهای‌ سپاه‌ و بسیج‌ در محل‌ برگزاری‌ مانور علویون‌ بازدید کردند. در بخشی‌ از این‌ نمایشگاه‌ در 14 غرفه‌ عملکرد و توانمندیهای‌ رده‌های‌ مختلف‌ سپاه‌ استان‌ اصفهان‌ در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ و بعد از پایان‌ جنگ‌ به‌ نمایش‌ گذاشته‌ شده‌ بود. در این‌ غرفه‌ها عملیات‌ مختلف‌ لشگر امام‌ حسین‌ (ع‌) و لشگر 8 نجف‌ اشرف‌ بویژه‌ ماکت‌ عملیات‌ کربلای‌ 3 در سکوهای‌ نفتی‌ البکر و الامیه‌، آمادگی‌ و مانورهای‌ رزمی‌ سپاه‌ استان‌ اصفهان‌، آثار بجا مانده‌ از شهدا و ابتکارات‌ و نوآوریها در صنایع‌ دفاعی‌ به‌ نمایش‌ گذاشته‌ شده‌ بود.
همچنین‌ در بخش‌ دیگری‌ از این‌ نمایشگاه‌ عملکرد و فعالیتهای‌ نیروی‌ مقاومت‌ بسیج‌ در معرض‌ دید قرار گرفته‌ بود. این‌ بخش‌ از نمایشگاه‌ شامل‌ غرفه‌های‌ مختلف‌ از جمله‌ بسیج‌ دانشجویی‌، بسیج‌ دانش‌ آموزی‌، بسیج‌ خواهران‌، بسیج‌ عشایر، بسیج‌ سازندگی‌، طرح‌ و برنامه‌ و نیروی‌ انسانی‌، مهندسی‌ طرح‌ و برنامه‌، آموزش‌ و حوزه‌ نمایندگی‌ ولی‌ فقیه‌، حفاظت‌ اطلاعات‌، آمادگی‌ رزمی‌ و دفاعی‌ و فعالیتهای‌ فرهنگی‌ و تربیت‌ بدنی‌ بود.