• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1377/09/03

دیدار سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل و شورای رهبری حزب الله لبنان، با قدردانی از این مجموعه مؤمن، با اراده، شجاع، متحد و خردمند فرمودند: وجود شما در لبنان، در آن نقطه حساس، نعمت بسیار بزرگی برای اسلام و امت اسلامی است و امید‌واریم خدای متعال به شماها توفیق بدهد و به آنچه که رضای او در آن است، کمک و هدایت کند.
ولی امر مسلمین با اشاره به اینکه همه شواهد نشان می دهد که آینده، بهتر از گذشته خواهد بود و دستگاه استکباری برای ختم قضیه خاورمیانه متحیر مانده است، فرمودند: از جمله دلایلی که نشان دهنده تحیر آمریکاست، همین قرار داد اخیر یاسر عرفات است که او را با آن همه زحمت و فشار بر سر این موقعیت خاص نشاندند. لیکن در دنیای عرب و اسلام ، همه مجموعه‌هایی که نسبت به مسائل خاورمیانه، علقه و رابطه قلبی دارند، این قرار داد را طرد کرده و زشت می‌شمرند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به نداشتن هیچ منطق صحیحی برای ایجاد این قرار داد، تأکید کردند: پشت سر قرار داد اخیر، هیچ منطقی جز منطق اسرائیلی و آمریکایی وجود ندارد. این را همه حس می‌کنند.
ولی امر مسلمین در پایان این دیدار فرمودند: من همیشه شما ها را دعا می کنم و معتقدم این من تنها نیستم، خیلی‌ها هستند که به شما دعا می کنند و موفقیت شما را از خدای متعال مسألت دارند و متضرعانه می‌خواهند که خداوند شما را در راهتان موفق کند. حتماً خدای متعال اجابت می کند و شما ها در کارتان موفق خواهید شد.