• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1373/03/19

دیدار مردم‌ بویر‌احمد با رهبر انقلاب

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ امروز هزاران‌ تن‌ از آحاد مردم‌ شهرستان‌ بویراحمد، اعم‌ از زن‌ و مرد، پیر و جوان‌، عشایر و روستائی‌ و شهری‌ را به‌ حضور پذیرفتند و از نزدیک‌ یکایک‌ آنان‌ را مورد تفقد و ملاطفت‌ خویش‌ قرار دادند.
این‌ دیدار در دو نوبت‌ صبح‌ و بعد از ظهر انجام‌ شد و به‌ مدت‌ بیش‌ از 6 ساعت‌ به‌ طول‌ انجامید.
در این‌ دیدارها، مقام‌‌معظم‌‌رهبری‌ با گشاده‌روئی‌ و چهره‌ای‌ شاداب‌، یکایک‌ مشتاقان‌ دیدار با رهبرانقلاب‌ را به‌ حضور پذیرفتند و دیدار‌کنندگان‌ را مورد محبت‌ و عطوفت‌ بی‌دریغ‌ خویش‌ قرار دادند.
امروز هزاران‌ تن‌ از اهالی‌ یاسوج‌ و شهرها، بخش‌ها و روستاهای‌ تابعه‌ آن‌ فرصت‌ یافتند تا در فضائی‌ معنوی‌ و آکنده‌ از محبت‌ و صممیت‌ به‌ حضور رهبر و مراد خویش‌ برسند و در حالی‌‌که‌ بسیاری‌ از آنان‌ از امکان‌ دیدار با حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ عمیقا به‌ وجد آمده‌ و اشک‌ شوق‌ بر دیده‌ می‌افشاندند مراتب‌ عشق‌ و ارادت‌ و محبت‌ خویش‌ را به‌ آن‌حضرت‌ ابراز کردند.
طی‌ این‌ دیدارها رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ همچنین‌ به‌ دقت‌ به‌ سخنان‌ برخی‌ از مردم‌ این‌ منطقه‌ که‌ مشکلات‌ و نیازهای‌ خود را مطرح‌ می‌کردند گوش‌ فرادادند و برای‌ حل‌ مسائل‌ آنان‌ دستورهای‌ لازم‌ را نیز صادر کردند.
دیدار مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با محرومان‌ جامعه‌ در مناطق‌ عقب‌افتاده‌ کشور یک‌ برنامه‌ و مشی‌ معمول‌ معظم‌له‌ در سفرهای‌ ایشان‌ به‌ استانهای‌ محروم‌ کشور است‌.