[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :پیام به کنگره عظیم حج - 1375/02/04
عنوان فیش : افتخارات جمهوری اسلامی, دشمن, تولی و تبری
کلیدواژه(ها) : افتخارات جمهوری اسلامی, دشمن, تولی و تبری
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
این مایه‌ی افتخار ما است که بد سیرتان و روسیاهان مشهور عالم از ما متنفر باشند. ما نیز از آنان و کردارهای زشت و دستهای آلوده‌ی آنان متنفر و بیزاریم.

مربوط به :پیام به کنگره عظیم حج - 1375/02/04
عنوان فیش : افتخارات جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : افتخارات جمهوری اسلامی
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
[قدرتهای استکباری] جمهوری اسلامی را به توسعه‌‌طلبی و جنگ‌‌طلبی و صدور ناامنی متهم می‌‌کنند تا در برابر افکار عمومی مردم جهان و مسلمین، دلیلی برای کین‌‌توزی و دشمنی خباثت‌‌آمیز خود تراشیده باشند..... . سردمداران امریکا و اسرائیل به هر بهانه یا بی‌‌بهانه، انگشت اشاره‌‌ی تهمت آمیز خود را به سوی جمهوری اسلامی نشانه می‌‌روند و در هر چند کلمه‌‌ی سیاسی خود یک بار، نام مقدس و عزیز و درخشان ایران اسلامی نشانه می‌‌روند و با خشم و نفرت بر زبان می‌‌آورند.
این مایه‌‌ی افتخار ما است که بد سیرتان و روسیاهان مشهور عالم از ما متنفر باشند. ما نیز از آنان و کردارهای زشت و دستهای آلوده‌‌ی آنان متنفر و بیزاریم. خدا و رسولش هم از آنان متنفر و بیزارند. «ان اللَّه بری من المشرکین و رسوله» امروز جمهوری اسلامی به فضل الهی و به رغم دشمنی و کارشکنی بدخواهان، با قدرت و عزت و با اراده و عزم استوار به پیش می‌‌رود. کشوری با ثبات، سازندگی و آبادانی‌‌یی روز افزون، مدیریتی محبوب و محشور با مردم، حضور و عزتی بسزا در جهان، ایمانی پرشور به اسلام، جوانانی زنده و با نشاط و رها از گرفتاریهای غم انگیز جوانان بسیاری از کشورها، مردمی هوشمند و شجاع و آماده‌‌ی دفاع از اسلام و ایران، معنویتی دامن گستر در کنار زندگی‌‌یی رو به توسعه و رشد، و بالاخره وحدت کلمه‌‌یی کم‌‌نظیر و مثال زدنی.