[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم - 1368/04/08
عنوان فیش : استحکام ساخت درونی
کلیدواژه(ها) : استحکام ساخت درونی
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
ما امروز در مقابل قدرتهای جهانی، احساس كوچكترین ضعفی نمی‌كنیم؛ احساس قدرت ما بالاست. ما به قدرتهای جهانی می‌گوییم، اگر شما محبت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهید، باید شرایط ما را بپذیرید. اولین شرط این است كه دست از زورگویی و گردن‌كلفتی و افزون‌طلبی خودتان بردارید. شرط دیگر این است كه دفاع از تروریستها و مفسدان و بدكارانی را كه علیه این انقلاب یا انقلابهای دیگر مشغول توطئه هستند، رها كنید.
چرا قدرتهای بزرگ از قبیل امریكا به خودشان حق می‌دهند كه هرجا ملتی قیام كرد و انقلابی به راه انداخت و حكومتی مردمی تشكیل داد، فوراً در اداره‌ی آن كشورها اخلال كنند و به مخالفان آن حكومتها، سلاح و تجهیزات و پول و رادیو دهند و به نفع آنها تبلیغات كنند و هزاران خباثت دیگر را مرتكب شوند، تا شاید بتوانند آن حكومتی را كه مستقل است - هرچند به‌طور نسبی - از پا درآورند؟! امریكا باید به خاطر حمایت خود از ضد انقلابیون و منافقان و قاتلان مردم توبه كند. مادامی كه این توبه‌های سیاسی انجام نگیرد، دشمنی و خشم ملت ایران نسبت به ابرقدرتها - خصوصاً شیطان بزرگ امریكا - به‌هیچ‌وجه كم نخواهد شد.
ما احساس می‌كنیم بحمداللَّه از درون قوی هستیم. قوّت ما، نه به خاطر تكیه به كسی یا به سیاستی یا به روشی از سیاستها و روشهای معمول دنیاست؛ بلكه به خاطر این است كه با خدا رابطه داریم و می‌دانیم برای او كار می‌كنیم و كمك او شامل حال ماست.