newspart/index2
نصرت الهی / وعده نصرت الهی
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
نصرت الهی

آنچه شما با جهاد و مقاومت بی‏نظیر خود به امت اسلامی هدیه کرده‏اید از حد توصیف این‏جانب بالاتر است. جهاد دلاورانه و مظلومانه‏ی شما که نصرت الهی را به شما ارزانی داشت، بار دیگر ثابت کرد که سلاح‏های مدرن و مرگ‏بار در برابر ایمان و صبر و اخلاص، ناکارآمد است و ملتی که ایمان و جهاد دارد مغلوب سیطره‏ی قدرتهای ستمگر نمی‏شود. پیروزی شما پیروزی اسلام بود. شما توانستید به حول و قوه‏ی الهی ثابت کنید که برتری نظامی، به ابزار و سلاح و هواپیما و ناو و تانک نیست، به قدرت ایمان و جهاد و فداکاری همراه با عقل و تدبیر است. شما برتری نظامی خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کردید؛ تفوق معنوی خود را در ابعاد منطقه‏ئی و جهانی تثبیت نمودید؛ افسانه‏ی شکست‏ناپذیری و هیبت دروغین ارتش صهیونیست را به سخره گرفتید؛ و آسیب‏پذیری رژیم غاصب را به نمایش گذاشتید. شما به ملتهای عرب، عزت بخشیدید و توانائیهای آنان را که دهها سال به‏وسیله‏ی تبلیغات و سیاستهای استکباری، انکار شده بود، در صحنه‏ی عمل به همه نشان دادید.
آنچه اتفاق افتاد حجتی از سوی خداوند بر همه‏ی دولتها و ملتهای اسلامی و به‏ویژه در منطقه‏ی خاورمیانه است. شما بار دیگر مصداق این کلام نورانی قرآن شدید:
قَدْ کانَ لَکُمْ ءَایَةٌ فی فِئَتَینِ الْتَقَتَا فِئَةٌ تُقاتِلُ فی سبِیلِ اللهِ وَ أُخْرَی کافِرَةٌ یَرَوْنَهُم مِثْلَیْهِمْ رَأْی الْعَینِ وَ اللهُ یُؤَیِّدُ بِنَصرِهِ مَن یَشاءُ إِنَّ فی ذَلِک لَعِبرَةً لأُولی الأَبْصارِ.
این أولو الأبصار، امروز توده‏های میلیونی و جوانان غیور و مؤمن در کشورهای منطقه، و سیاسیون سالم، و زمامداران و رهبران مستقل و خردمندند.1385/05/26

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی