newspart/index2
ابتکارات دشمن
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
ابتکارات دشمن

همیشه ابتکار عمل دست مهاجم است؛ به همین خاطر، او شیوه‏ی برخورد را انتخاب می‏کند. شما بایستی هوشمندی خود را به کار ببرید و شیوه‏یی را که او در بین صدها احتمال انتخاب کرده است، پیدا کنید و به خودش برگردانید. آن وقتی که شما به عنوان دستگاه اطلاعاتی اسلام و حق، حمله می‏کنید و به آنها ضربه وارد می‏آورید، این معادله برعکس خواهد شد؛ یعنی آنها باید ببینند شما از چه شیوه‏یی استفاده می‏کنید.
کار آنها سخت‏تر است؛ چون آنها شیوه‏های ما را نمی‏شناسند. شیوه‏های آنها، قابل حدس و استاندارد و شبه‏استاندارد است. ابزار و پول و نفوذی و شهوات جنسی و... ، روشهای شناخته‏شده‏یی هستند که معمولاً با ابتکار هم توأم می‏شوند و ضربه‏ی خود را می‏زنند؛ اما شیوه‏های شما برای آنها ناشناخته است و به همین‏خاطر کارشان دشوارتر است. شما از ایمان و دین و تلاش و زحمتِ بیشتر استفاده می‏کنید، که نقطه‏ی قوّت کار شماست و درک همه‏ی اینها برای آنها آسان نیست.
هنگامی که دشمن حمله می‏کند، ابتکار عمل در دست اوست؛ شما باید کاملاً حواستان جمع باشد و مثل جبهه‏ی جنگ آمادگی خود را حفظ کنید؛ چون ما نمی‏دانیم که دشمن از کجا حمله خواهدکرد؛ ممکن است از جبهه‏ی میانی و یا بالا و پایین حمله کند. به هرحال، باید در همه جا بیدار باشیم. باید در طول جبهه‏یی که یقیناً از لحاظ معنوی به مراتب طولانیتر از مرزهای ماست، دایماً بیدار باشید و فوراً ضربه را به خودشان برگردانید.
همین الان هم آنها مشغول کارند. در حال حاضر، جاسوسهای امریکا و انگلیس و دیگر رژیمهای استکباری، میان مردم و دستگاههای مختلف و حوزه‏های علمیه هستند و قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارند. این شما هستید که باید با همت بلند خود و با اتکاء به پروردگار دنبالشان باشید و نقشه‏های آنها را خنثی کنید.1368/04/18

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی