newspart/index2
حضور مردم در صحنه / حضور مردم/ درصحنه بودن مردم / حضور سیاسی مردم
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
حضور مردم در صحنه

سلام بر ملت رشید و بزرگوار ایران که در ادامه 26 سال مجاهدت خستگی ناپذیر، بار دیگر چنان جلوئی از شکوه و حماسه پدید آورد که بدخواهان و دشمنان را نیز به شگفتی و تحسین واداشت.
حضور پرعظمت و پرمعنای ملت هوشیار ما در 22 بهمن، سرمای بی‌سابقه‌ امسال و نیز جنگ روانی دشمن و تهدیدهای سخیف او را شکست داد، گرمی‌ دلها و روحیه‌ها و ایمانها، چهره جوان و پرانگیزه ملت ما را به نمایش گذاشت، و شعارهای پر مغز و پرمضمون آنان، عزت و وحدت ملی را تثبیت کرد.
این روحیه و این اتحاد و این ایمان همان گوهر گرانبهائی است که یک ملت را تسخیر ناپذیر میسازد. این برای رژیم آمریکا و دیگر دشمنان ملت ایران همچون رازی ناشناخته و معمائی ناگشودنی است.
هر بار که آنان با ترفندی تبلیغاتی به رخنه در این سنگر مستحکم دل می‌بندند، ملت ما با نمایش حضور خود در صحنه، امیدهای آنان را پوچ و تشنگان اقتدار طلب بین المللی را با سراب آرزوهاشان روبرو میسازد، و یک بار دیگر عقیم بودن تدابیر آنان را به رخشان می‌کشد.
ملت ما راه اسلام ناب محمدی (ص) را که راه نویدبخش پیشرفت و توسعه همگام با عدالت و آزادی و استقلال ملی است، آگاهانه انتخاب کرده و آن را آگاهانه ادامه خواهد داد. یقه‌درانی دشمن برای برگشتن ملت از این راه، تنها اثری که می‌گذارد افشای بیش از پیش چهره بدخواه و عنادآلود اوست.
درود خدا بر شما مرد و زن و پیر و جوان که در سراسر کشور و از همه اقوام ایران در این آزمایش بزرگ شرکت کردید.
آزمون بزرگ بعدی یعنی انتخابات بهار آینده، پیش روی شما است. همین ایمان و هوشمندی شما خواهد توانست مردان لایق و با کفایت را عهده‌دار مسئولیت دولت آینده کند و ابتکار و نشاط برخاسته از صدق و ایمان، رخنه‌ها را ترمیم و توسعه عدالت محور را در کشور نهادینه سازد. ان‌شاءالله.
همه شما را به خدای قادر حکیم می‌سپرم و دعای حضرت بقیة‌الله را برای این کشور و این ملت، از خداوند بزرگ مسألت می‌کنم.1383/11/24

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی