newspart/index2
شیخ احمد یاسین / شهدای فلسطین
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
شیخ احمد یاسین

بسم الله الرّحمن الرّحیم‏ 
اطلاع یافتیم که دست گنهکار رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب جنایتی بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شیخ احمد یاسین بنیانگذار و پیشوای جنبش حماس را به شهادت رسانیده است. شهادت، بی‏گمان آرزوی همیشگی این شیخ مجاهد پارسا بود و کشته شدن در راه خدا در کام بندگان مخلص او شیرین است ولی این نمی‏تواند از عظمت گناه تبهکاران غاصب صهیونیست بکاهد و وزر این جنایت بزرگ را بر دوش آنان سبک کند.
خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و آتش خشم ملت فداکار فلسطین را شعله‏ورتر خواهد کرد و مظلومیت او پرچم مظلومیت فلسطین را به اهتزاز در خواهد آورد.
آنچه از شیخ احمد یاسین و ملت فلسطین با این جنایت ستاندند جسمی نحیف و علیل بود. فکر او را و خطی را که او ترسیم کرد و راهی را که او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطین بگیرند. روح شیخ زنده است و درس او که اینک با خون مظلومانه‏اش ماندگارتر و برجسته‏تر شد زمزمه‏ی جوانان و نوجوانان و نسل آینده‏ی فلسطین خواهد بود.
تبهکاران غاصب فلسطین بدانند که قدرت‏نمائی‏های احمقانه‏ی آنان بزرگ‏ترین شاهد ضعف و شکست آن‏ها است و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست ندارد.
«لیحق الحق و یبطل الباطل و لو کره المجرمون»
این‏جانب شهادت این شیخ مجاهد فی سبیل الله را به روح بلند او تبریک و به ملت فلسطین و به ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مکرم او تسلیت می‏گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطینی و لبنانی را از خداوند متعال مسئلت می‏کنم.
سید علیّ خامنه‏ای‏1383/01/03

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی