newspart/index2
پیام تسلیت
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
پیام تسلیت در پی درگذشت آیت‌‌الله‌‌‌ سید‌محمدباقرسلطانی طباطبایی

بسم الله الرحمن الرحیم‌
انا لله و انا الیه راجعون‌
خبر درگذشت عالم جلیل‌القدر و شریف النسب آیت‌الله آقای حاج سید محمد باقر طباطبایی سلطانی، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید. آن بزرگوار دارای شخصیت علمی و روحانی ارجمند و جامع فضیلت علم و اخلاق و برخوردار از ویژگیهای برجسته پارسایی و مناعت و پاکدامنی و بزرگ منشی بود. برکات علمی ایشان، مجموعه‌ی بزرگی از فضلاء و طلاب جوان در دوره‌های متوالی، حوزه‌ی علمیه قم را فراگرفته است که از تدریس ممتاز و کم‌نظیر ایشان در سطوح عالی فقه و اصول بهره‌مند گشته و یاد آن را همواره در خاطر نگاه داشته‌اند . نزاهت روحی و لطافت اخلاقی و رفتاری آن سید بزرگوار و شریف، خاطره‌یی خوش در ذهن همه‌ی کسانی است که از فیض آشنایی با او برخوردار بودند.
خداوند روح مطهر او را با اجداد طاهرینش محشور و مشمول رحمت و مغفرت خویش قرار دهد.
اینجانب این حادثه‌ی تأسف‌انگیز را به بیت شریف و رفیع و بازماندگان و آقازادگان محترم ایشان و نیز به علمای اعلام و اساتید و مدرسین عالی مقام حوزه‌ی علمیه قم و همه‌ی ارادتمندان و دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای‌1376/03/31


1 ) سوره مبارکه البقرة آیه 156
الَّذينَ إِذا أَصابَتهُم مُصيبَةٌ قالوا إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَيهِ راجِعونَ
ترجمه:
آنها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند: «ما از آنِ خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم!»
لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی