Khamenei.ir

1402/10/16

پادکست مثبت ۱۰۰ ثانیه | صهیونیسم کسب و کار من است!


اینجا تحریریه KHAMENEI.IR و شما در حال شنیدن دومین «پادکست مثبت ۱۰۰ ثانیه» هستید. این پادکست پیوست صوتی بسته‌ تصویری گزارش‌های «مثبت ۱۰۰ ثانیه» محسوب می‌شود.

تا الان ۳۹ قسمت از سلسله گزارش‌های مثبت ۱۰۰ ثانیه در KHAMENEI.IR منتشر شده که در هر قسمت به کاوش در یکی از نکاتی می‌پردازد که از سوی سوی رهبر انقلاب در جریان دیدارها و سخنرانی‌های عمومی به آنها پرداخته شده است.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سیزدهم دی‌ماه در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) اشاره‌ای به موضوع مقاومت مردم غزه داشتند و اینکه طرف مقابل مردم غزه فقط رژیم صهیونیستی نیست:

«مرز دنیای اسلام امروز در غزّه است، نبض دنیای اسلام امروز در غزّه میزند. آنها ایستاده‌اند در مقابل دنیای کفر، دنیای طاغوت، دنیای استکبار، در مقابل آمریکا؛ طرف آنها فقط رژیم صهیونیستی نیست. رئیس‌جمهور آمریکا(۱۰) صریحاً میگوید من یک صهیونیستم!

راست میگوید؛ همان خباثتی که در صهیونیست‌ها وجود دارد در او هم هست؛ همان اهداف پلیدی که در آنها وجود دارد در او هم هست. [مردم غزّه] در مقابل اینها ایستاده‌اند.»


من دوستت دارم! این را روی یکی از عکس‌های قدیمی‌ام با نتانیاهو نوشته بودم. الان هم ماجرا هنوز همان است. اینها را جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفته در حوالی بیستم آذرماه ۱۴۰۲.

رئیس‌جمهور آمریکا تعدادی از یهودیان را به مناسبت یکی از اعیاد قدیمی‌شان به کاخ سفید دعوت کرده بود.

او در این مهمانی حرف‌های صریح دیگری هم زد تا خیال صهیونیست‌ها تخت شود: چند سال پیش گفتم برای صهیونیست بودن لازم نیست یهودی باشید، انتقادات زیادی به من وارد شد اما من یک صهیونیست هستم.

او در ادامه گفته بود آمریکا به ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل ادامه خواهد داد. برحسب اعلام رسانه‌های آمریکایی، رژیم صهیونیستی یک‌تنه بیشترین حجم کمک‌های خارجی آمریکا را از جنگ جهانی دوم به بعد به خود اختصاص داده‌ است.

شدت این حمایت‌ها در دوران بایدن و بعد از عملیات طوفان الاقصی به اندازه‌ای بوده که رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند او در این مسیر دیگر حتی رعایت ظواهر را هم نمی‌کند.

این حمایت‌‌ها به اندازه‌ای بوده که حمایت ریچارد نیکسون در جنگ ۱۹۷۳ از اسرائیل تنها سایه‌ای از حمایت‌های بایدن از صهیونیست‌هاست. مسیحیت و کاتولیسیم مذهب ظاهر رئیس جمهور آمریکا و اغلب حاکمان آن است و صهیونیسم مرام اصلی آنها!


گزارش تصویری مثبت ۱۰۰ ثانیه را ببینید!

پادکست مثبت ۱۰۰ ثانیه | صهیونیسم کسب و کار من است!
باتوجه به سرعت اینترنت خود، یکی از دو فایل زیر را دریافت نمایید:

پیوندهای مرتبط:

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای