Khamenei.ir

1393/09/21

فارس | تشکر هیات امنای ساخت ضریح امام حسین علیه‌السلام از رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس در پی انتشار و رونمایی تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی از کتاب پنجره های تشنه هیات امنای ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(علیه السلام) پیام تشکر و سپاسگزاری از رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: هیات امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(علیه السلام) وظیفه خود میداند از توجه ویژه شما به کتاب "پنجره های تشنه" نوشته برادر گرامی و هم کاروانی سفینه النجاة، آقای مهدی قزلی و نوشتن آن تقریظ زیبا تشکر کند.

هیات امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(علیه السلام) همچنین خواستار ارایه گزارشی از مراحل ساخت و انتقال این ضریح و نگارش کتاب پنجره های تشنه به معظم له شدند.

 

متن کامل این پیام باز این قرار است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای

با سلام و تقدیم احترام و تسلیت ایام شورانگیز عزاداری اربعین حسینی

هیات امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(علیه السلام) وظیفه خود میداند از توجه ویژه شما به کتاب "پنجره های تشنه" نوشته برادر گرامی و هم کاروانی سفینه النجاة، آقای مهدی قزلی و نوشتن آن تقریظ زیبا تشکر کند.

سنت تقریظ نویسی حضرتعالی معطوف به کتاب و کتابخوانی جریان ساز همسو با انقلاب و جمهوری اسلامی است؛ با این حال هیات امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(علیه السلام) از اینکه بخشی از گزارش فعالیتهایش در قالب این کتاب زیبا به عرض مبارکتان رسیده، خوشحال است.

امیدواریم در فرصت و جلسه ای مناسب ضمن ارایه گزارشی مختصر از ساخت، انتقال و نصب ضریح جدید، از رهنمودهای حضرتعالی درباره این کتاب و آن حرکت بهره مند شویم.

امید که این کار مردمی مورد قبول آنکه باید قرار گیرد و خدایمان زیارت اباعبدالله را هر چه زودتر نصیبتان کند.

 

هیات امنای ساخت ضریح جدید امام حسین -علیه السلام-

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای