Khamenei.ir

1382/07/23

برگزاری مراسم مشترک نظامی نیروهای مسلح استان زنجان در حضور فرمانده کل قوا

فرمانده کل قوا عصر در مراسم مشترک نظامی نیروهای مسلح مستقر در استان زنجان نیروهای مسلح ایران را مدافعان فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی خواندند و افزودند: دلاوری رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس پرچم افتخار و امید را در دل‌های ملت برافراشته است.  
در ابتدای این مراسم پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در مقابل یادمان شهدا با قرائت فاتحه برای شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس علو درجات مسئلت کردند.  
فرمانده کل قوا سپس از یگان‌های نمونه‌ی سپاه پاسداران ارتش نیروی انتظامی و بسیج سان دیدند و جانبازان حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در مراسم مشترک نظامی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به احترام ملت ایران به نیروهای مسلح تصریح کردند آمادگی روزافزون نیروهای مسلح به معنای جنگ‌طلبی نیست بلکه نشانه‌ی بیداری و هوشیاری ملت ایران و نظام اسلامی است.  
ایشان با گرامیداشت یاد شهیدان سرافراز استان زنجان به‌ویژه غواصان دلاور این استان افزودند: مظلومیت شهیدان ما امت اسلامی را با حقانیت ملت ایران آشنا کرد و دلاوری رزمندگان مؤمن ما در دل‌های ملت‌های مسلمان نور امید و شوق حرکت آفرید و مستکبران را خشمگین کرد.  
فرمانده کل قوا با اشاره به جنجال‌های تبلیغاتی سیاسی در مورد فن‌آوری هسته‌ای ایران افزودند زورگویان جهانی ما را به جنگ‌افروزی و تلاش برای استفاده از این فناوری در مقاصد نظامی متهم می‌کنند در حالیکه جنگ‌افروز کسانی هستند که در مدت ۲۰ سال دو جنگ جهانی به‌راه انداختند و امروز نیز جنگ‌طلب کسانی هستند که برای منافع سرمایه‌داران زالوصفت جهانی در مناطق مختلف دنیا جنگ به‌راه می‌اندازند و با کشتار مردم بی‌گناه زمینه‌ی سودآوری بیشتر تجارت تسلیحاتی را فراهم می آورند.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ملت ایران را ملتی شجاع و مقتدر و در عین حال مظلوم خواندند و خاطرنشان کردند این ملت در کمال اقتدار و شجاعت در مقابل زیاده‌خواهی و زورگویی دشمنان می‌ایستد و با پاسداری از شرف و عزت و دین و میهن خود پرچم اسلام را همچنان در جهان برافراشته نگه‌خواهد داشت.  
در این مراسم همچنین سرلشگر صفوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد نیروهای مسلح اعم از سپاه ارتش بسیج و نیروی انتظامی در کمال اقتدار و هوشیاری و با وحدت و انسجام همچون همیشه آماده‌ی دفاع از اسلام و انقلاب و ایران عزیز هستند.

پیوندهای مرتبط:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای