Khamenei.ir

1392/12/07

دادگاه حقوق بشر | زندان‌های مخفی

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت بیانات رهبر انقلاب درباره نقض حقوق بشر توسط دولت ایالات متحده آمریکا مجموعه صوتی «دادگاه حقوق بشر» را تهیه و منتشر می‌کند. قسمت دوم از این مجموعه صوتی به جنایات آمریکایی‌ها در زندان‌های مخفی‌شان در کشورهای مختلف می‌پردازد.
 
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif رئیس جمهور امریکا وقیحانه ادعا می‌کند که رسالت گسترش دمکراسی در دنیا و خاورمیانه بر دوش او سنگینی می‌کند! دمکراسی آنها را در زندانهای امثال ابوغریب - که در عراق و گوانتانامو کم هم نیستند - مردم دنیا دارند می‌بینند. این، دمکراسی و حقوق بشر آنهاست!
سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ۱۳۸۳/۰۳/۱۴ 

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این آقا اوّلی که میخواست بیاید، در تبلیغات انتخاباتی پنج شش سال قبل، یکی از وعده‌هایی که به مردم آمریکا داد، این بود که زندان گوانتانامو را تعطیل میکند؛ [الان] شش هفت سال گذشته، آیا زندان گوانتانامو تعطیل شد؟
دیدار مردم قم ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
 
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif سربازان و نیروهای امنیتی امریکا بدترین جنایتها را در نقاط اشغالی عراق و در زندان ابوغریب مرتکب می‌شوند - که یک نمونه از این همه، جنایت زندان ابوغریب است؛ والّا نظایر آن زیاد است - به انسانها اهانت می‌کنند، حقوق انسانها را لگدمال می‌کنند؛ چه در این‌جا، چه در افغانستان، چه در زندانهای خودشان، چه در گوانتانامو؛ آنگاه دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!
دیدار زائران و مجاورین حرم مطهر رضوی ۱۳۸۴/۰۱/۰۱

دادگاه حقوق بشر | زندان‌های مخفی
باتوجه به سرعت اینترنت خود، یکی از دو فایل زیر را دریافت نمایید:

پیوندهای مرتبط:

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای