Khamenei.ir

1391/02/04

رجانیوز | بازگشت سرشار به رادیو با سرزمین نور

بعداز گذشت 13سال، برنامه مورد پسند مقام معظم رهبری در رادیو احیاء می شود. این برنامه به نویسندگی محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) قصه گوی مشهور رادیو در دهه های گذشته اجرا خواهد شد.

عذرا وکیلی گوینده پیشکسوت رادیو ایران درخصوص این برنامه رادیویی گفت: «از سرزمین نور» که شامل 270 برنامه نمایشی مربوط به زندگانی پیامبر اکرم(ص) قبل از تولدشان تا زمان رحلت آن بزرگوار و در پی آن زندگانی حضرت علی(ع) بود درسال 1372 تهیه شد که به مدت 5 سال ونیم جمعه های هر هفته از ساعت 30:8 صبح پخش می شد.
 
وی از افتخارات به یادماندنی این برنامه را شرفیابی عوامل برنامه به حضور مقام معظم رهبری در یک دیدار خصوصی و صمیمی دانست و گفت: ایشان با دقت نظر در محتوا و نحوه اجرا، مطالب ارزنده ای را بیان فرمودند و گروه را مورد عنایت ویژه قرار دادند و بسیار اظهار رضایت فرمودند.
 
وکیلی با اشاره به نویسندگی و اجرای برنامه گفت: «90 قسمت آن را رضا رهگذر و 180 قسمت دیگر را آقای سعید آل رسول نگارش کردند. همچنین 90 برنامه اول را آقای منوچهر اسماعیلی و بقیه را آقای جلال مقامی کارگردانی کردند که از بهترین ها در اجرای رادیویی و دوبله بودند. ضمن اینکه سردبیری مجموعه را محمد میرکیانی، مدیریت گروه را دکتر قارونی برعهده داشتند و من آن را تهیه می کردم.»
 
برنامه رادیویی «از سرزمین نور»، هر روز قبل از اذان صبح از رادیو ایران پخش می شود.

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای