Khamenei.ir

1382/11/19

دیدار فرماندهان‌ و جمعی از کارکنان نیروی‌ هوایی‌ ارتش‌ با فرمانده کل قوا

همزمان با سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در 19 بهمن سال 57 جمع زیادی از فرماندهان وکارکنان این نیرو امروز(19 بهمن 82) ضمن دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمانده کل قوا تجدید میثاق کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار پایداری و ایستادگی ملت ایران بر آرمانهای انقلاب و اصول خود را علت اصلی تمام فشارها بر نظام جمهوری اسلامی ارزیابی و تاکید کردند: ملت ایران اراده کرده مستقل بماند و با تکیه بر ایمان و روحیه مجاهدت خود این مسیر را در 25 سال گذشته با موفقیت طی نموده و در آینده نیز با استحکام بیشتر این راه را قدرتمندانه ادامه خواهد داد.
مقام معظم رهبری از اقدام شجاعاته و پرخطر جمعی از پرسنل نیروی هوایی درنوزدهم بهمن سال 57 بعنوان حرکتی عظیم و ماندگار درتاریخ یاد و خاطرنشان کردند: نیروی هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز بر آن اقدام شجاعانه خود پای فشرده ودر مقاطع مختلف به اثبات رسانده است که تصمیم دارد همچنان پیشرو بماند.
ایشان، سازماندهی نیروی هوایی و بخشهای مختلف ارتش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ، نقش آفرینی نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس وتلاش این نیرو در بازسازی و بهینه سازی تجهیزات پروازی را از جمله اقدامات اعجاب برانگیز و بسیار مهم نیروی هوایی در 25 سال گذشته دانستند و افزودند: نیروی هوایی با ایستادگی در مقاطع مهم و حساس و پافشاری بر تصمیم و اراده خود ، خدمت بزرگی به کشور و نظام اسلامی انجام داده و امروز مسئولیت سنگین ادامه این مسیر برعهده کارکنان جوان این نیرو است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پافشاری ملت ایران برای مستقل ماندن واتهامات گوناگون بر ضد این ملت و نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند: قدرتهای استکباری و در راس آنها آمریکا که اکنون مدعی حقوق بشر ، دموکراسی و آزادی هستند ، پنجاه سال از رژیم دیکتاتوری پهلوی حمایت کردند و اکنون نیز از رژیم های صددرصد دیکتاتور پیشتیبانی می نمایند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این فشارها تا زماینکه قدرتها استکباری از ملت ایران مایوس شوند ادامه خواهد داشت افزودند: زمان یاس دشمنان هنگامی خواهد بود که احساس کنند روند تحرک و تقویت خویشتن و عزم مستقل ماندن در جمهوری اسلامی توقف ناپذیر است. ایشان نقش دانشمندان ، دانشگاهیان و سیاستمداران را در ایجاد این یاس در دشمنان، مهم ارزیابی و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح نیز با تقویت سازماندهی و برنامه ریزی برای نو آوری و ارتباط با بخشهای دانشگاهی و صنعتی در کنار تربیت نیروهای با ایمان می توانند در این عرصه نقش مهمی ایفا نمایند.
در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ پردیس فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن ارایه گزارش از تلاش کارکنان این نیرو در جهت خودکفایی و بهره گیری بهینه از توانایی های علمی و تخصصی دانشگاهها و مراکز صنعتی گفت: بازسازی و بهینه سازی سامانه های آفندی و پدافند بویژه طراحی و ساخت سامانه های مختلف ناوبری لیرزی ، رادار ثانویه، رادار ملی و مکان یابی رادارهای جدید از جمله اقدامات و نوآوریهای کارکنان پرتلاش نیروی هوایی است.

پیوندهای مرتبط:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای