news/content
نسخه قابل چاپ
1377/08/05

پیام به گردهمایی جمعی از پیروان اهل بیت (خوجه‌‌های هند)

بسم‌اللَّه الرّحمن الرّحیم‌

گردهمایی شما برادران و خواهران به عنوان مجموعه‌ای از مسلمانان متعهد و نیز به عنوان گروهی از شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم‌السلام و نیز به عنوان یک مجموعه‌ای فعّال و پرنشاط، برای اینجانب ارجمند و دارای اهمیت است. امروز همه‌ی کسانیکه به تدابیر قدرتهای ضد دینی در مقابله با اندیشه‌ی ناب اسلامی آگاهی دارند، همبستگی مجموعه‌های مؤمن و پایبند به حقیقت درخشان اسلام و قرآن و تشیّع را قدر می‌دانند و مغتنم می‌شمارند. این حقیقت شیرینی است که علی‌رغم تلاش گسترده و پایان‌ناپذیر دشمنان اسلام برای خاموش کردن فروغ تعالیم اسلامی و علی‌رغم هزینه‌ی سنگینی که به منظور بسیج همه‌ی عوامل فرهنگی و تبلیغی در پیکاری همه‌جائی و همه جانبه بر ضد اندیشه‌ی ناب اسلامی صورت می‌گیرد، روزبه‌روز خورشید تابان معارف اسلامی آشکارتر و مایه‌های ایمان و عشق به حقایق والای محمّدی و علوی صلی‌اللَّه‌علیهماوعلی‌آله‌ما انبوه‌تر و عمیق‌تر می‌گردد. در دو دهه‌ی اخیر میلیون‌ها انسانِ مشتاق در پنج قاره‌ی عالم، خود را به سرچشمه‌ی معارف اسلامی و به خصوص معارف ناب اهل بیت علیهم‌السلام رسانیده و از آن سیراب گشته و بدان ایمان آورده‌اند. بی‌شک پدید آمدن جمهوری اسلامی در ایران خود یکی از عوامل این شکوفائی و رشد ایمان اسلامی در جهان و در عین حال یکی از برجسته‌ترین نشانه‌ی گسترش تفکّر اسلامی در امتداد تاریخ است و این همه، تحقّق وعده‌ی الهی است که (انا اعطیناک الکوثر) .

شما جماعت برادران و خواهران مؤمن به اسلام و شیفته و پیرو اهل بیت پیامبر علیهم السلام، اجتماع خود را قدر بدانید و از آن برای کمک به تلألؤ روزافزون این معارف والا بهره‌برداری کنید. اینجانب به همه‌ی شما زنان و مردان مخصوصاً به جوانان شما توصیه می‌کنم که خود را سربازان اسلام و ادامه دهندگان راه اولیاء دین بدانید و با امید به گسترش روزافزون هدایت اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان که هستید گوهر ایمان خود را پاسداری کرده، به نسلهای پس از خود و نیز به همه‌ی مشتاقان از آن بهره برسانید. امید است تلاش شما مشمول لطف و عنایت الهی و مورد نظر حضرت بقیةاللّه الاعظم ارواحنافداه قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته - سید علی خامنه‌ای - 05/08/1377 - 6 رجب 1419

 

 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی