news/content
پیوندهای مرتبط
نسخه قابل چاپ
1398/01/24
با موافقت رهبر انقلاب؛

نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند

با موافقت رهبر انقلاب، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در شهر گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند. جانباختگان این حادثه شامل تعدادی از امدادگران اهل سنت نیز بوده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای «شهید خدمت» اعلام شدن امدادرسانان جهادگر مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در سیل گمیشان موافقت کردند.

شامگاه ششم فروردین ماه ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به شهر گمیشان تلاش می‌کردند، واژگون شد که در این حادثه شش نفر از جهادگران جان باختند.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • با موافقت رهبر انقلاب، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در شهر گمیشان «شهید خدمت» محسوب میشوند. جانباختگان این حادثه شامل تعدادی از امدادگران اهل سنت نیز بوده‌اند. شامگاه ششم فروردین ماه ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به شهر گمیشان تلاش می‌کردند، واژگون شد که در این حادثه شش نفر از جهادگران جان باختند.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی