• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1388/05/12
سخنگوی وزارت خارجه:

دولت دهم در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب حرکت می‌کند

حسن قشقاوی امروز چهارشنبه (12 مرداد) در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری دولت دهم در گفت­وگو با بخش «دیگران» پایگاه اطلاع‌­رسانی دفتر نشر آثار رهبری (khamenei.ir) اظهار داشت: خوشبختانه ابرام و تأییدی که رهبر معظم انقلاب در برنامه‌های ارائه شده در نطق رئیس‌جمهوری در این مراسم داشتند، نشان داد که به فضل خدا در برنامه‌ها و رویکردهای رهبر معظم انقلاب و دولت دهم وحدت نظر بسیاری است و دولت همواره خود را مکلف می‌داند که مطیع رهبر انقلاب باشد.

وی افزود: این اشتراک در رویکردها و جهت‌گیری‌های کلان و تشخیص و بیان اولویت‌های کشور، وظیفه‌ی دولت را سنگین می‌کند تا به مکانیزم‌های اجرایی و تحقق عملیاتی آن بیاندیشد.

وی تصریح کرد: مشارکت گسترده‌ی مردم و رأی بالای رئیس‌جمهوری آن‌هم در مرحله‌ی اول را باید یک ویژگی ارزشمند بدانیم. از این جهت مراسم تنفیذ این دوره‌ی ریاست‌جمهوری نیز متفاوت بود.

قشقاوی به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند دشمنان در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی بدانند که با چه حقیقتی روبه‌رو هستند، اشاره کرد و گفت: با این حوادث، نشان داده شد که حتی اگر در درون خانواده‌ی انقلاب بحث‌هایی پیش بیاید، در بیداری و استحکام نظام به‌ویژه با ارشادات رهبر انقلاب خللی وارد نمی‌شود.