• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1397/10/20

خط حزب‌الله ۱۶۷ | محاسباتی با نتایج معکوس


* صد‌و‌شصت‌وهفتمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «محاسباتی با نتایج معکوس» منتشر شد.

* به گزارش خط حزب‌الله، در طول این چهل سال، نظام سلطه برای سرنگونی انقلاب، نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده، اما به نتیجه مطلوب نرسیده است، خط حزب‌الله در سخن هفته این شماره خود علت این موضوع را بررسی کرده است. در بخشی از متن آن چنین می‌خوانیم: "مکس فیشر"، تحلیلگر روزنامه‌ی نیویورک تایمز در مطلبی نوشت: "ایران تبدیل به چالشی جهانی برای ماهیت آمریکا شده است. چالشی که صرف وجود آن، زیر سؤال برنده‌ی هژمونی آمریکاست و واشنگتن را دیوانه می‌کند. " مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل آمریکا نیز نوشت: "آمریکا در جلوگیری از گسترش تدریجی قدرت منطقه‌ای ایران و اقدام این کشور به آزمایش آستانه [تحمل و قدرت آمریکا] با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای نظامی و شبه‌نظامی، تا حد زیادی شکست خورده است. "
 
* با اینکه کمتر از۲ هفته از انتشار کتاب "فتنه‌ تغلب" توسط انتشارات انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما این کتاب به چاپ ششم خود رسیده و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. اما چه عاملی سبب توجه افکار عمومی به این اثر شده است؟ ویژگی‌های برجسته‌ی این کتاب چیست؟ و چرا باید این کتاب را خواند؟ در بخش معرفی کتاب به این سوالات پاسخ داده شده است.
 
* در منظومه‌ی فکری رهبر انقلاب ضرورت کار تشکیلاتی و جمعی از پیش از انقلاب تاکنون همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. ایشان در امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دانشجویی و حتی علمی بارها این مهم را مورد توجه قرار داده و بر آن تأکید کرده‌اند. رهبر انقلاب عدم وجود فرهنگ «کار جمعی» در کشور را یک «نقص ملی»، و ضرورت کار تشکیلاتی را از «فرایضی» می‌دانند که هر گروه مردمی باید به دنبال آن باشد. خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این شماره خود ضرورت کار جمعی و تشکیلاتی از منظر رهبر انقلاب را مورد بررسی قرار داده است.
 
* سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها هم توصیه می‌شود بدین شرح است:
مسئولین به حل مسئله معیشت مردم اهتمام ویژه کنند (برش دیدار)
مردم را با خودتان همراه کنید (کلام امام)
نفس خودتان را ثابت قدم کنید (حزب‌الله این است)
راز پیشرفت ملت ایران (شرح حدیث)
نظر شما درباره دادن مسئولیت به جوانان چیست؟ (پرسش و پاسخ)
امام نه هیجان‌زده شد و نه راه خودش را گم کرد (خاطرات رهبری)
بعضی زن‌ها در ایفای نقش خود افراط و تفریط می‌کنند (خانواده ایرانی)
از دیدار آقای شحات انور در ایران خوشحالم (عکس‌نوشت)

* طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله شماره ۱۶۷ هفته‌نامه نیز به اروح طیبه شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ تقدیم می‌شود .
* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
نسخه‌ی تابلو اعلانات
| دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

http://130.185.75.67/ndata/news/weekly/files/211/site.jpg