• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1396/08/25

خط حزب‌الله ۱۰۸ | اگر همه با هم باشیم

* صدوهشتمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در آخرین روزهای مانده از آبان‌ماه ۱۳۹۶ همراه با مطلبی ویژه از حادثه‌ی اخیر زلزله‌ی کرمانشاه منتشر شد.

* سخن هفته‌ این شماره از نشریه با عنوان «اگر همه با هم باشیم» به حادثه اخیر زلزله‌ی کرمانشاه و توصیه‌ی همیشگی رهبر انقلاب در چنین مواقعی برای چیره شدن بر حوادث و بلایا می‌پردازد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: با وقوع زلزله‌ی تلخ غرب کشور و انتشار صحنه‌های غم‌بار و ناراحت کننده‌ی مرحومان و مصدومان این واقعه در روزهای اخیر، بار دیگر فضای افکار عمومی کشور از شدت غم و اندوه، ناآرام و ملتهب شد. متأسفانه اما باز هم بعضی از گروه‌های سیاسی و بعضاً معاند نظام، در زمانی که کشور و مخصوصا مناطق آسیب‌دیده بیشترین نیاز را به وحدت، همدلی و کمک‌های مردمی دارند، با غنیمت شمردن فرصت و با بهانه‌ی یافتن مقصر، تلاش کردند تا اذهان عمومی را از مسأله‌ی اصلی و ضروری -یعنی رسیدگی به آسیب‌دیدگان - منحرف و مردم را میان قطب‌بندی‌های مصنوعی، متفرق و پراکنده کنند.

* گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه با عنوان «چرا مونتاژکار شدیم؟» به بلایی که سیاست وابستگی بر سر صنعت ایران آورده، پرداخته است.

* خبر ویژه‌ی این هفته از نشریه، به تقدیر رهبر انقلاب از کارگردان فیلم ویلایی‌ها اختصاص دارد و در بخش احکام شرعی، جدیدترین استفتائات رهبر انقلاب درباره چگونگی وجوب نماز آیات در زمان زلزله منتشر شده است.

* روحیّه‌ی مردمی بودن را در خودتان نگاه دارید، روایت اندیشکده آمریکایی از اقدامات جدید عربستان، پیامبر(ص) یک لحظه را هم هدر نداد، نمایش عظیم زن مسلمان، ما باید وابستگی به خارج را از بین ببریم، خداوند از کمک‌ رساندن مردم به یکدیگر خشنود می‌شود، راه جذب جوان‌ها به مسجد، نه مرد بر زن ترجیح دارد، و نه زن بر مرد، در راه انقلاب، استقامت داشته باشید و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدوهشتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید عباس ورامینی تقدیم شده ‌است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/146/WEB-%2819%29-1.jpg