• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1396/04/28

خط حزب‌الله ۹۱ | بار دیگر مسجد ابوذر...

«۳۶ سال پس از ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر در تیرماه ۶۰، مستندی از تلویزیون به‌مناسبت ترور ایشان پخش می‌شود. در بخشی از این مستند، دوربین سمت کتابخانه‌ی این مسجد رفته و از کتاب‌های موجود در آن چند فریمی نشان می‌دهد. دست بر قضا، رهبر انقلاب این بخش از مستند را می‌بینند و همین هم انگیزه‌ای می‌شود برای ایشان، که تعدادی کتاب، به کتابخانه‌ی این مسجد اهدا کنند.»

متن بالا بخشی از گزارش ویژه نود و یکمین شماره‌ی خط حزب‌الله است که به ماجرای اهدای ۱۱۵ جلد کتاب از سوی رهبر انقلاب به کتابخانه مسجد ابوذر می‌پردازد.
سخن هفته‌‌ی این شماره با عنوان «نسبت جناح مؤمن فرهنگی با عرصه مهم سینما چیست؟» درباره‌ی اهمیت نقش سینما از منظر رهبر انقلاب، و گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «استشهادی فلسطینی عاشق رهبر انقلاب در قلب اسرائیل» به پیشرفت جبهه مقاومت از بلندی‌های جولان تا مسجدالاقصی می‌پردازد.
در این شماره همچنین برای اولین بار بیانات منتشرنشده رهبرانقلاب درباره شهید عباس دوران منتشر شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)