• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/09/05

دیدار جمعی از بسیجیان نمونه کشور با رهبر انقلاب

در سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی قدس سره الشریف مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی و در نخستین روز از هفته بسیج مستضعفین، حضرت آیةالله خامنه ای رهبرانقلاب اسلامی و فرمانده کل نیروهای مسلح در دیدار گروهی از رزمندگان بسیجی نمونهاز سراسر کشور با ایشان وظیفه اصلی همه ی اقشار مردم به ویژه رزمندگان بسیجی را دفاع از ارزشهای الهی و استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.

دراین دیدار که تعدادی از رزمندگان بسیجی نمونه از سراسر کشور و شورای واحد بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند حجةالاسلام رحمانی مسؤول واحد بسیج مستضعفین ضمن ارائه گزارشی به تشریح خصوصیات ویژه بسیجیان نمونه پرداخت و گفت: این گروه از بسیجیان از آغاز تشکیل واحد بسیج مستضعفین در سال 1358 در مدت های طولانی از 3650 روز به پایین را با سمت ها و مسؤولیت های بالا شامل فرماندهی تیپ، فرماندهی گردان، فرماندهی ادوات و معاونت در رسته های مختلف و همچنین آر.پی.جی زن و تک تیرانداز در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور مستمر و فعال داشته اند.

آنگاه حضرت آیةالله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی طی سخنانی با تأکید بر اینکه هر یک ازاین روزهائی که شما بسیجیان در جبهه ها حضور داشته اید سازنده ی یک عمر تاریخ این ملت است اظهار داشتند: شما و کسانی مثل شما، اگر این هزاران روز را در سنگرهای نبرد نبودید بدانید که امروز از اسلام و نظام اسلامی و اسم و یاد حضرت امام(قدس سره)در این سرزمین خبری نبود.

فرمانده کل نیروهای مسلح خطاب به برخی از ساده اندیشان سطحی نگر و ظاهربین که تصور می کنند در جبهه ها کاری صورت نگرفته است فرمودند: شما باید بدانید که هر حرکتی که انجام دادید و هر تیری را که به سوی دشمن پرتاب کردید و هر شبی را که به صبح رساندید در پاسداری و حفاظت از این نظام و انشاءالله در به ثمر رسانیدن اهداف و آرمان های آن تأثیر بسزا داشته است.

هیچکس نباید تصور کند که این ساعت ها و روزها به هدر رفته است و یا تمام شده است بلکه هر یک از این ساعات که شما در جبهه ها گذرانده اید در علم الهی و در منشور کرام الکاتبین و در حافظه ی تاریخ این ملت موجود است و برکت و نعمتی از طرف پروردگار برای این ملت بوده است. شما وظیفه ی بزرگی را انجام داده اید و انجام این وظیفه نعمت بزرگی از سوی خدای متعال برای شما بوده است و خوشا به حال شما که موفق شدید این وظیفه را به انجام برسانید و بدا بحال آن کسانیکه این وظیفه را نشناختند و از آن سرباز زدند.

حضرت آیةالله خامنه ای افزودند: همه ی ما موظفیم از ارزش های الهی که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران تجسم و تبلور یافته و نیز از استقلال و تمامیت ارضی این کشور اسلامی و انقلاب اسلامی که برای همه دنیا خیرات و برکاتی به همراه داشته است، دفاع کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند: انقلاب اسلامی همچون آتشفشانی تمام نشدنی است و انقلاب همچنان می جوشد که اسلام و قرآن جریان دارد و دشمنان را می لرزاند و دوستان را شاداب می کند و به آنان نیروی استقامت و پایداری می بخشد.

فرمانده کل نیروهای مسلح در پایان سخنان خود مسؤولیت بسیج را بسیار مهم توصیف کردند و بسیجیان کار آزموده و کارآمد را جهت سازماندهی و تشکیل ارتش بیست میلیونی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوان نیرومندی دانستند.

همین گزارش حاکیست در این دیدار حضرت آیةالله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی این گروه از رزمندگان بسیجی نمونه از سراسر کشور را با هدایائی مورد تفقد قرار دادند.