• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1395/12/16
صبح سه‌شنبه با حضور جمعی از اساتید ادبیات و چهره‌های سرشناس فرهنگی؛

مراسم معرفی کتاب «امین زبان و ادب پارسی» برگزار می‌شود

مراسم معرفی کتاب «امین زبان و ادب پارسی» صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور جمعی از اساتید ادبیات، مسئولین کشوری و علاقه‌مندان حوزه‌ی ادبیات در مجموعه‌ی نخلستان اوج برگزار خواهد شد.

کتاب «امین زبان و ادب پارسی» که اخیراً از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای منتشر شده، پژوهشی پیرامون راهکارهای علمی و عملی رهبر انقلاب اسلامی در صیانت، پویش و گسترش زبان و ادبیات فارسی است که به‌کوشش دکتر محمدحسن مقیسه به رشته‌ی تحریر درآمده است.

نویسنده در این کتاب با تحلیل محتوایی بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های مسئولیت‌شان، تلاش نموده است تا نوع نگاه ایشان به زبان و ادبیات فارسی را به خواننده معرفی کند و ابعاد چارچوب ذهنی رهبر انقلاب را در صیانت و گسترش زبان فارسی و راهکارهای مربوط احصا نماید.

مراسم معرفی کتاب امین زبان و ادب پارسی، صبح فردا با سخنرانی استاد علی موسوی گرمارودی، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و حضور دکتر محمدرضا سنگری، دکتر احمد احمدی، استاد میرجلال‌الدین کزازی، محسن مؤمنی، فاضل نظری، مجتبی رحماندوست و جمعی از اساتید دانشگاه و چهره‌های سرشناس فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵، رأس ساعت ۱۰ در مجموعه‌ی نخلستان اوج به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان برادران مظفر برگزار می‌شود.