• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1395/02/02
در جدیدترین شماره خط حزب‌الله مطرح شد:

جنگ زیرپوستی ایران و آمریکا بر سر جوان ایرانی در خط حزب‌الله

بیست و نهمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با تصویری اختصاصی از ملاقات جانباز نابینای مدافع حرم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هدیه انگشتری رهبر انقلاب به وی منتشر شد.
خط حزب‌الله هم چنین در این شماره در گزارشی به بررسی جنگ نرمِ زیرپوستی بسیار فراگیر بین جمهوری اسلامی و آمریکا با عنوان «افسر جنگ نرم ،سرباز حقیقت است» پرداخته است.
سرمقاله این شماره خط نیز به بررسی اعترافات مقامات آمریکایی دو زمینه بدعهدی در مساله برجام و اعتراض دولتمردان کشورمان به این نقض عهد پرداخته و سخنان چند سال گذشته رهبر انقلاب در این زمینه را با عنوان « آنچه گفته بودیم را امضا کردند» بررسی کرده است.
در صفحه سه نشریه نیز به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین به برترین خصوصیت امیرالمؤمنین(ع) برای استفاده امروز نیروهای مومن و انقلابی در  بیان رهبر انقلاب پرداخته شده است.
 بیست و نهمین شماره خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمدتقی طاهرزاده جانباز شهید اصفهانی که فیلم ملاقات رهبر انقلاب در روزهای آخر حیاتش در سال ۸۴ پخش شده بود ، تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.