• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1368/04/11

دیدار و بیعت مسئولان و جمعی از مردم استان‌های یزد و کهگیلویه و بویر احمد با رهبر انقلاب

اسلام پایه های استکبار جهانی را به لرزه در آورده و کفر جهانی از اسلامی که پرچم آن بدست جمهوری اسلامی ایران است احساس خطر می کنند و این خود نشان دهنده قدرت ماست.

این مطلب را صبح امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر کشورمان به هنگام بیعت گروهی از اقشار مختلف امت حزب‌الله با ایشان بیان فرمودند و با تأکید براینکه که اهداف ما در اسلام خلاصه می شود افزودند: اسلام فقط یک اعتقاد نیست بلکه زندگی طیبه انسان هاست که ثبات معنوی و مادی، امنیت روحی و اجتماعی، علم و دانش، بینش و تحقیق، تعبد، خلوص و توجه به خدا را در برمی گیرد. اسلام امتحان خود را پس داده است و قادر است به عنوان یک حصار محکم و سنگری بزرگ از حیثیت و شخصیت معتقدین و مؤمنین به خود دفاع کند.

رهبر انقلاب در این دیدار که با ابراز احساسات پرشور اقشار مختلف مردم استان های یزد و کهگیلویه و بویر احمد تواٌم بود با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با ما به خاطر اسلام است فرمودند: اگر درجائی کفر جهانی در برابر اسلام بی تفاوت باشد باید بدانیم که این اسلام با اسلام زمان پیامبر مطابقت ندارد و روح و طپش حقیقی اسلام در آن نیست و آن اسلامی که صنادید زر و زور و اقطاب قدرت جاهلی و طاغوتی را می ترساند اسلام ناب محمدی است.

ولی امر مسلمین در ادامه سخنانشان به شهادت مظلومانه سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی اشاره کردند و فرمودند: شهید صدوقی یکی از پیشاهنگان انقلاب، یار صمیمی امام، عالمی بزرگوار و شخصیت برجسته و ممتازی بود که حقاً از پشتوانه های با ارزش نهضت ما محسوب می شد و شهادت این مرد بزرگ چهره گروهک ها و منافقین قسی القلب و کینه توز را برای ملت ما و مردم جهان روشن ساخت و حامیان آنها که مدعی طرفداری از حقوق بشر بودند را رسوا کرد و از سوی دیگر حوادثی از این دست که به بروز مقاومت و ایمان عمیق و کم نظیر ملت مسلمان و با اخلاص ما انجامید دل مردم را نلرزانید بلکه به عکس آنها را نسبت به صحت اهدافشان و راهی که دنبال می کنند مطمئن تر کرد و این خود یکی از نشانه های مؤمنین وا قعی است.

رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه حوادث تلخ و فشار دشمنان ایمان مؤمنین را به خدا عمیق تر و مطمئن تر می سازد به سالگرد فاجعه سرنگون کردن یک فروند هواپیمای مسافربری ایران توسط مزدوران آمریکا اشاره کردند و فرمودند: از این جنایت ضد بشری می توان به وسعت دامنۀ دشمنی آنان پی برد. آمریکا که مدعی تقید به قوانین بین اللملی است در روز روشن و در برابر دید جهانیان و رادار ها، هواپیما ی مسافربری بی دفاع ما را تنها به این دلیل که متعلق به ایران اسلامی است سرنگون کرد و این خود نشان دهندۀ آن است که اسلام، پایه های کفر و استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از بیاناتشان با اشاره به حساسیت آمریکا، اسرائیل و دول سر سپرده نسبت به اصل برائت از مشرکین در مراسم حج فرمودند: حج معنی دار، هنگامی است که با برائت از طواغیت و بت های زر و زور همراه باشد و به همین خاطر همه دستگاه های استکباری دنیا همدست شدند و آن فاجعه را به دست عمال آمریکا علیه زائران بیت الله الحرام به وجود آوردند.

رهبر کشورمان در پایان بیانات شان با اشاره به اینکه مردم با ایمان ایران ثابت کرده اند اهل حرکت و عمل صالحند بر ضرورت تقویت ایمان، حفظ یکپارچگی و وحدت تأکید کردند. ایشان در این دیدار همچنین ارتحال جانسوز امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی را متقابلاً به حاضرین تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ما درهمین دیدار حجت الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد طی سخنان کوتاهی ارتحال جانکاه قائد عظیم الشأن اسلام امام خمینی را به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تسلیت گفت و مراتب بیعت حاضرین با ایشان به عنوان ولی امر مسلمین را اعلام داشت.

در این دیدار حجج اسلام صدوقی و ملک حسینی نمایندگان ولی فقیه در استان های یزد و کهگیلویه و بویر احمد به اتفاق ائمه جمعه، روحانیون، مسؤولین و نمایندگان مردم این دو استان در مجلس شواری اسلامی و نیز اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدای استان های یزد وگهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند.