• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1391/12/19
سیّدمجتبی موسوی لاری

یک تنه و بدون تکیه به این و آن

یک تنه و بدون تکیه به این و آن
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده‌ی مجاهد، مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.
خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان، در چند دهه‌ی اخیر حقاً کم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سر چشمه‌ی حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند. این عالم پارسا بی هیچ تظاهر و ادعا، یک تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه‌ی همت ساخت.


این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان و بهره مندان از کتابهای او و بویژه به خاندان مکرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۹اسفند ۱۳۹۱. پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدمجتبی موسوی لاری  ۱۳۹۱/۱۲/