• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1376/06/15

برگزاری مراسم افتتاحیه مانور فرهنگی_ ورزشی جانبازان و معلولان کشور در حضور رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه مانور فرهنگی_ ورزشی جانبازان و معلولان کشور، با تجلیل از همت و تلاش و موفقیت ایثارگران در میدانهای مختلف، نقش قدرت معنوی را در پیروزیهای هر ملت، تعیین کننده خواندند و خطاب به جانبازان و ایثارگران فرمودند: شما در هر میدانی که به عنوان یک مجموعه ارزشی حضور پیدا کردید، نشان دادید که دارای ابتکار، قدرت اراده، توان بیش از حد معمول سازندگی و برازندگی هستند.
معظم له افزودند: در میدان دفاع مقدس، مجموعه شما جوانان و ایثارگران این کشور که هر کدام در حقیقت یک شهید زنده هستید، توانست کاری را نشان بدهد که در تاریخ کشور ما بی نظیر و در دنیا هم بی نظیر یا کم نظیر بود.
مقام معظم رهبری با اشاره به پیروزی اراده و قدرت معنوی جوانهای متعهد ایران در برابر امکانات عظیم مادی دنیای کفر و استکبار، تأکید کردند: این یک درس و حقیقت زنده برای همه میدانهاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از توفیقات جانبازان و معلولان ورزشکار در میدانهای مختلف ورزشی، تصریح کردند: این پیروزیها برای ملت ما، جوانهای ما و تصمیم گیران و مدیران ما درس است که روی قدرت معنوی و اراده ناشی از ایمان و انسانیت تکیه کنند و آنرا مهم بدانند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه بیاناتشان بر گسترش ورزش در میان همه قشرهای مردم بخصوص نوجوانان و جوانان تأکید و مسؤولین ورزشی را بر تقویت ورزشهای قهرمانی توصیه فرمودند.