• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1390/11/11
سخنان یکی از مبارزان لیبیایی در حضور رهبر انقلاب

انقلاب ما با الله‌اکبر ادامه دارد

شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بیداری اسلامی» صبح دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. در ابتدای این دیدار تعدادی از جوانان شرکت‌کننده در اجلاس، به ارائه‌ی نظرات خود پرداختند. یکی از این افراد، آقای دکتر خالد السالم، یکی از مبارزان معروف انقلاب لیبی بود که متن سخنان او را در ادامه می‌خوانید.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، والصلاة والسلام علی سیدنا رسول‌الله و علی آله و صحبه، و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین. حضرت رهبر اعلای انقلاب اسلامی! برادران حاضر! السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ما جوانان انقلاب لیبی، انقلاب «الله‌اکبر»، که کامل‌کننده‌ی پیروزی‌های دو انقلاب گذشته، یعنی انقلاب تونس و انقلاب مصر هستیم. انقلاب ما بحمدالله با تکبیر شروع شد؛ الله‌اکبر، الله‌اکبر، الله‌اکبر و لله‌الحمد. الله‌اکبر، الله‌اکبر و لاإله الا الله.

انقلاب ما هنوز هم با تکبیر ادامه دارد. بنابرین بحمدالله انقلاب ما در آغازش، در مردمی بودن و در براندازی طاغوت آن زمان، یعنی شاه ایران شبیه به انقلاب جمهوری اسلامی ایران است. برای همین ما فرزندان انقلاب لیبی آرزو داریم که از انقلاب متمدنانه‌ی جمهوری اسلامی ایران الهام بگیریم و راه علمی این انقلاب که او را به وضعیتی که اکنون دارد، یعنی داشتن تمدنی صنعتی و توان علمی و تکنولوژی - که ما مسلمانان به آن افتخار  می‌کنیم- رساند، پی بگیریم.

همچنین ما فرزندان انقلاب لیبی دوست داریم تا راه و روش اسلامی و تربیتی انقلاب ایران را در مواجهه با پروژه‌ی صهیونی و آمریکایی و امپریالیستی اقتباس کنیم. در پایان از جمهوری اسلامی ایران و مرکز بیداری اسلامی به‌خاطر فرصتی که به جوانان بیداری اسلامی دادند و نیز از رهبر اعلای انقلاب اسلامی ایران که وقت گران‌بهای خود را به ما اختصاص دادند، تشکر می‌کنم.