• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1390/02/06

معارف انقلاب

کتاب «معارف انقلاب» مروری بر دیدگاههای حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره‌ی انقلاب اسلامی در 1049 صفحه منتشر شد.

در این کتاب بیش از 400 فراز از دیدگاههای معظم‌له با موضوع انقلاب اسلامی که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

برخی از بخشهای این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، مبارزات ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ی رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسلهای آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی، اختصاص یافته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، که به کوشش علیرضا مختارپور و توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفترحفظ و نشر آثار  حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای) منتشر شده، میتوانند با شماره تلفن‌های 66410649-021 و 09195593732 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک Book -at- khamenei.ir پیام ارسال نمایند.