• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1378/10/07

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه فعالیت‌ها و پیشرفت‌های وزارت اطلاعات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته، از نمایشگاه فعالیتها و پیشرفتهای وزارت اطلاعات بازدید نموده و در جمع سربازان گمنام امام زمان، سخنان کوتاهی بیان کردند.
مقام معظم رهبری در سخنان خود، ضمن اظهار خوشحالی از مشاهده سیر فعالیتها و پیشرفتهای وزارت اطلاعات فرمودند: کارهای با ارزشی انجام گرفته است که حاکی از یک فعالیت چندین‌ساله علمی، پژوهشی است و باید با تداوم و تلاش دلسوزانه و پیگیر، گره‌های حرکت عمومی کشور عزیزمان توسط شماها بازگردد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پیشرفتهای علمی وزارت اطلاعات افزودند: وزارت اطلاعات و کارکنان آن به خاطر هزاران خدمت بزرگی که در طول سالهای متمادی انجام داده‌اند، مفتخرند، و اگر برخی از این خدمات نبود، این نظام دچار مشکلات جدی می‌شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به دست داشتن چند نفر از کارکنان وزارت اطلاعات در قتلهای سال گذشته فرمودند: از این نوع مشکلات برای کلیه دستگاهها، بخصوص دستگاههای امنیتی، پیش می‌آید؛ افتخار این وزارت آن است که خودش این چند میکروب داخلی را شناسایی کرده و همچون دندان فاسدی بیرون انداخت.
مقام معظم رهبری با اشاره به فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب برای شکستن حیثیت و آبروی چندین‌ساله سربازان گمنام و مجاهدان بی‌ریای راه خدا در وزارت اطلاعات فرمودند: هر مرکزی که فعالیتش بیشتر مخالف منافع استکبار و دشمنان اسلام باشد، بیشتر بر علیه آن کار خواهد شد.
جواب این سنگ‌اندازیها آن است که شما کارتان را تشدید کنید و یک لحظه، چتر امنیتی خود را رها نکنید، که این خواست دشمن است. آنها طوفان، راه می‌اندازند که شما رها کنید؛ لذا شما باید این چتر امنیتی را بهتر و محکمتر از قبل نگه دارید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن توصیه کارکنان وزارت اطلاعات به توکل، عبودیت و مراقبت و تقوای الهی، و انجام کلیه کارها در مسیر خدا فرمودند: گوهر هر کسی در دورانهای فشار و شدت، شناخته می‌شود و انسان و مجموعه مستحکم آن است که پس از دیدن فشار و ضربه، روحیه خود را بازسازی کند و محکمتر از قبل انجام وظیفه نماید.
خاطر نشان می‌شود که سربازان گمنام امام زمان، نماز مغرب و عشا را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار کردند و در کنار رهبر خود به صرف افطار پرداختند. قبل از سخنان مقام معظم رهبری نیز حجت‌الاسلام والمسلمین یونسی وزیر اطلاعات، ضمن عرض خیر مقدم به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تقارن این دیدار را با شب قدر، برای کارکنان وزارت اطلاعات، قدر مضاعف دانسته و از عنایات معظم‌له در مورد این وزارت، تشکر و قدردانی کرد.