• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1378/01/24

برگزاری مراسم تجلیل از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در حضور فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، به نشانه تجلیل از امیر سرافراز اسلام و انقلاب و میهن، شهید والا مقام صیاد شیرازی، لوح سپهبدی آن سردار فداکار و پراخلاص را به فرزند ایشان اعطا کردند.
در این مراسم، همچنین دریادار شمخانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با دریافت درجه سرلشکری، به مرتبه دریابانی ارتقاء یافت و سردار سرتیپ غلامعلی رشید، معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز به دریافت درجه سرلشکری از دست فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم با تجلیل از اخلاص، صفا و فداکاری سپهبد شهید صیاد شیرازی تأکید کردند: این شهید سعید، تمامی سالهای بعد از انقلاب را در خدمت به اسلام سپری کرد و براستی هیچ پاداشی جز شهادت نمی‌توانست اینهمه ایثار و مجاهدت را جبران کند.
مقام معظم رهبری، حضور گسترده و پرشور مردم را در مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد صیاد شیرازی، تجلی قدردانی پروردگار از این شهید معظم خواندند و افزودند: آنچه آن جمعیت عظیم را در سوگ این سردار اسلام به خیابانها کشاند، اخلاص آن بزرگوار بود.
فرمانده کل قوا همچنین با قدردانی از تلاشها و فعالیتهای نیروهای مسلح تصریح کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه امام زمانند و خدمت در آنها، موجب افتخار و سربلندی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم تداوم جدی، پیگیر، دلسوزانه و خستگی‌ناپذیر فعالیتهای نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: پاداش کار و تلاش مخلصانه، رضایت پروردگار است و بی‌شک خداوند مهربان، این فعالیتهای دلسوزانه را در نظر خواهد داشت.