• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1385/08/18

دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سمنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران و بسیجیان استان سمنان، وفاداری به راه و آرمان شهیدان را ضامن استمرار عزت و اقتدار و پیشرفت ملی خواندند.
رهبر انقلاب اسلامی دیدار با پدران و مادران صبور و سرافراز، همسران بزرگوار و مقاوم و فرزندان فهیم شهیدان را از شورانگیزترین دیدارها خواندند و خاطرنشان کردند: پایداری حیرت‌انگیز و سرافرازی این بزرگواران در آزمایش دشوار شهادت عزیزانشان، معنا و مصداق آیات قرآن درباره‌ی برخورد مؤمنان با حوادث سخت و دشوار است و هیچ‌گاه از خاطره‌ی ملت قدرشناس ایران نخواهد رفت.
ایشان «عزت، افتخار و پیشرفت ملی»، استقلال سیاسی، زنده‌ماندن آرمان‌های انقلاب و یاد امام، ایستادگی ملت در مقابل دشمنان و پیشرفت روزافزون کشور را از نتایج ایثار و شجاعت شهیدان برشمردند و افزودند: حتی اگر این دستاوردها نبود، ملت به حماسه‌های شهیدان و ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های عزیز آنان افتخار می‌کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چگونگی حضور در میدان‌های دشوار را ملاک شناخت ملت‌ها برشمردند و افزودند: اراده‌ی شهیدان و ایثارگران اکنون نیز در کشور جاری است و نسل جوان و مؤمن کنونی در مقابل هر حادثه‌ای، همچون نسل اول انقلاب و جنگ به میدان خواهد آمد و نشان خواهد داد که نسل‌های مختلف این ملت راه سعادت و پیشرفت و افتخار را شناخته‌اند و هرگز از آرمان‌های خود دست بر‌نمی‌دارند.
ایشان استان سمنان را از لحاظ تعداد شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس جزو استان‌های درجه‌یک کشور دانستند و از خدمات و ایثار رزمندگان تیپ مستقل قائم و ستادهای پشتیبانی و جهاد سازندگی این استان در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
 
در ابتدای این دیدار، آقای داود فیض -دکتری مدیریت استراتژیک، جانباز ۵۰ درصد و برادر دو شهید- آمادگی خانواده‌های سرافراز شهیدان، جانبازان و ایثارگران را برای ادامه‌ی فداکاری در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب اعلام کرد. همچنین آقای محمد بهرامی -فرزند شهید- متنی پراحساس را درباره‌ی تداوم راه شهیدان معظم انقلاب و حماسه‌ی دفاع مقدس قرائت کرد.